کد خبر: 855638
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
فرمانده ناجا با بیان اینکه همه عوامل گروه تروریستی به هلاکت رسیده و یا دستگیر شدند ، گفت: حادثه تروریستی مجلس درس بزرگی است برای کسانی که می خواهند در ایران ناامنی ایجاد کنند.
مهر: سردار حسین اشتری در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی دیروز، در بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا در جمع خبرنگاران از تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی برای مراکز حساس، خبر داد و گفت: قطعا وظیفه ما پیشگیری از کوچکترین تحرکات خطرآفرین برای امنیت مردم است.

وی افزود: مطمئنا این گونه حوادث کوچک خللی در عزم و اراده ملت و نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد نخواهد کرد و عزم ما را برای پیشگیری از این گونه حوادث تروریستی بیشتر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تروریستی روز گذشته دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارد، گفت: خوشبختانه با هوشیاری کامل عوامل انتظامی مستقر در حرم دو تروریست به هلاکت رسیدند.

سردار اشتری در ادامه به مجروحیت یکی ازمأموران در حرم امام(ره) اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در عیادتی که از وی داشتم حال عمومی این مجروح مناسب و از روحیه بسیار بالایی برخوردار است و من وظیفه خود دانسته که از این عزیزان عیادت کنم.

فرمانده ناجا به حادثه مشابه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این حادثه نیز سه نفر از همکاران ما دچار مجروحیت سطحی شده و سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند .

سردار اشتری با بیان اینکه همه عوامل این گروه تروریستی به هلاکت رسیده و یا دستگیر شدند ، گفت: حادثه تروریستی مجلس درس بزرگی است برای کسانی که می خواهند در ایران ناامنی ایجاد کنند.

این مقام ارشد انتظامی وضعیت کشور را عادی دانست و اضافه کرد: تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی برای مراکز حساس به منظور پیشگیری از این گونه حوادث احتمالی خواهد بود.

سردار اشتری در پایان از مردم به دلیل همکاری در این گونه حوادث تشکر کرد و گفت: توصیه ما به مردم این است که فرزندان خود در نیروهای مسلح را در این گونه مواقع یاری کنند تا سرعت عمل دستگاه های امدادی و پلیس دو چندان شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار