کد خبر: 855610
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
در پي اقدامات كور و بزدلانه تروريستي در تهران؛
رئيس‌جمهور در پيامي با اشاره به اقدامات كور و بزدلانه چند مزدور تروريست در به شهادت رساندن جمعي از مردم...

رئيس‌جمهور در پيامي با اشاره به اقدامات كور و بزدلانه چند مزدور تروريست در به شهادت رساندن جمعي از مردم بي دفاع و روزه دارمان، تأكيد كرد: ملت ايران كه برآمده از فرهنگ عاشورا است، بار ديگر ثابت خواهد كرد كه هر دسيسه و توطئه بدخواهان را با وحدت و انسجام بيشتر و با ساختار قدرتمند امنيتي خود در هم خواهد شكست.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، دكتر حسن روحاني در اين پيام با تسليت به خانواده‌هايي كه در ايام ضيافت الهي، عزيزان خود را در اين حوادث تروريستي از دست دادند، اظهار داشت: قوا، دستگاه‌ها و نهادهاي امنيتي كشور با وحدت و هماهنگي و تا مشخص شدن همه ابعاد اين اقدامات كوردلانه و حاميان پيدا و پنهان آنها از پاي نخواهند نشست.

در اين پيام تصريح شده است: ملت بزرگ ايران شما مردان و زنان دلاور اين سرزمين از همان روزهاي نخستين پيروزي انقلاب اسلامي، بهاي عزت، استقلال و آزادي خود را در كنار توطئه‌هاي بزرگي از ترورهاي وحشيانه تا جنگ تحميلي با جانفشاني و شهادت فرزندان خود پرداخته‌ايد. اقدامات كور و بزدلانه امروز چند مزدور تروريست در به شهادت رساندن تعدادي از مردم بي گناه و روزه دارمان در جوار مرقد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و «خانه ملت»، حادثه‌اي غيرمنتظره نيست.

ايران امروز پس از حدود چهار دهه از شكل‌گيري انقلاب اسلامي و تبلور «مردم‌سالاري ديني»، همه مولفه‌هاي اقتدار ملي را محقق ساخته است. ايران امروز به لطف راهبري‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري و همچنين اقتدار و يكپارچگي نيروهاي امنيتي، دفاعي، اطلاعاتي و انتظامي؛ امن‌ترين كشور در قلب منطقه‌اي پر آشوب است. و از ديگر سو حضور كم نظير ملت در پاي صندوق‌هاي رأي، بار ديگر يكپارچگي ملي و پشتوانه مردمي آن را به اثبات رساند.

طبيعي است كه بدخواهان ايران اسلامي اين افتخار‌آفريني‌ها و همبستگي حاكميت، دولت و ملت را بر نتابند و با اجير كردن و حمايت از عناصر متحجر و تكفيري تلاش كنند تا شكست‌هاي منطقه‌اي، فروپاشي ارزش‌هاي اسلامي و نارضايتي‌هاي جوامع خود را پنهان سازند. غافل از آنكه آزموده را آزمودن خطاست و ملت ايران كه برآمده از فرهنگ عاشورا است، اين‌بار نيز ثابت خواهد كرد كه هر دسيسه و توطئه بدخواهان را با وحدت و انسجام بيشتر، و با ساختار قدرتمند امنيتي خود، در هم خواهد شكست.

بي‌ترديد حوادث تروريستي امروز تهران، اراده ايران اسلامي در مبارزه با تروريسم منطقه‌اي، افراط و خشونت را بيش از پيش تقويت خواهد كرد. پيام ايران، مثل هميشه اين است كه تروريسم يك مشكل همگاني است و اتحاد براي مبارزه با افراط، خشونت و تروريسم با همكاري‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي، مهم‌ترين نياز جامعه امروز جهاني است.

اينجانب به خانواده‌هاي عزيزي كه در ايام ضيافت الهي، عزيزان خود را در اين حوادث تروريستي از دست دادند تسليت مي‌گويم؛ براي آن شهيدان مظلوم علو درجات، براي بازماندگان صبر و اجر و براي مجروحان و مصدومان شفاي عاجل مسئلت مي‌نمايم.

بديهي است قوا، دستگاه‌ها و نهادهاي امنيتي كشور با وحدت و هماهنگي و تا مشخص شدن همه ابعاد اين اقدامات كوردلانه و حاميان پيدا و پنهان آنها از پاي نخواهند نشست.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
ملت همان محرومان ومستضعفانی بودند که درسرما وگرما ودست خالی درجنگ برابر صدام وشوروی وآمریکا طی 8سال هیچگاه نگفتند ماتوان ایستادگی نداریم .همان طبقاتی که تو امروز آنها را له کردی همانها که امروز در دولت تو گورخواب شده اند آری 4درصدی فقط رفیق روزهای خوش توست وهیچگاه درمقابل دشمن سینه سپر نخواهد کردوآنروزی که کاخهای شمال تهرانت آماج بمبارن دشمن گردد 4درصدی فرار رابرقرار ترجیح میدهد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
1
سلام
هر بیننده ای با این سخنان فکر میکنه تو امام زاده هستید اقای روحانی .
گفته بود تو جیب مارو نزن بقیش پیش کش.
البته اگر دسیسه های شما نباشد؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
1
منظورت از ملت حتما" کسانی هستند که فتنه ی 88 را بوجود آوردند وبذر نفاق وکینه ودشمنی را کاشتند منظورت از ملت حتما" موسوی کروبی خاتمی وهاشمیونی است که قیام 9دی ملت را نادیده گرفتند وهنوز هم برطبل بی عاری وطبل تفرقه خود میکوبند وهیچگاه نمیگویند قیام 9دی ملت برای چه بودمنظورت از ملت کسانی است که حرمت عاشورا ماه رمضان وقداست نماز جمعه راشکستند ویکسال کشور درآتش فتنهی آنها سوخت یا منظورت ازدولت 4 درصدیها هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
خب یعنی منظورتان از فرهنگ عاشورایی همان فرهنگ مذاکره بود که از عاشورا داشتید دیگه ؟ یعنی باید از فردا برید دنبال مذاکره با عربستان ............
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
جنابعالی کم از دشمنان در انتخابات فحاشی نکردی و دل خانواده های شهدا از جنابعالی بیشتر از داعشی ها خون است . برای 4 سال که مانند برق گذراست . این نظام 40 ساله را چه ارزان فروختی و نتیجه اش را هم خداوند قهار و جبار نشانت داد تا بلکه درس بگیری که بعید است . هیچ انتظاری از بهبود در دولت مشاهده نمیشود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
نصیحت برادر کوچک خود را بپذیر آقای روحانی- تا دیر نشده از امام ورهبر ومردم وشهدا عذر خواهی کنید - شاید عاقبت بخیر شوید....... هر چند نرود میخ آهنین بر سنگ----- اینقدر بر نظام حمله کردید در انتخابات که حتی دشمنان باورشان نمی شد رئیس جمهور ایران کسی که لباس پیغمبر پوشیده و سالیان سال نون امام زمان خورده چنین به عصاره اسلام وانقلاب وشهدا و سپاه وامنیت کشور می تازد؟؟/؟؟؟ باور کن وقت تنگ است حسن آق......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
ضربه ای که روحانی به امنیت ملی از لحاظ روانی به کشور زده هیچ دشمنی قادر نبود انجامش دهد ...........الان خیلیا فکر میکنند که تو کشور نا امنی زندگی میکنند ، بعبارتی میگن کشوری که رییس جمهرش نسبت به کشورش این دیدگاه را دارد از دیگران چه انتظاری .........این مرد اصلا نه لایق این پست که لایق این نیست که حتی تو ایران باشه ......برای یه نظام مایه تاسف که رییس‌جمهورش عامل روانی ضد امنیتش باشه .......واقعا جهان مستتر لز سومیم که چنین آدمی رییس‌جمهور ماست ، جاهل تر از جاهل کسی است کاهلی را به ریاست قبول کند ،.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
کاش میفهمیدی مارا روحانی کاش گاز رامفت نمیدادی کاش زیر خط فقررامیدیدی کاش کسی بود به دادمامیرسید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار