کد خبر: 855513
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه‌اي به رئيس‌جمهور خواستار پيگيري شخص روحاني براي حل معضل كاسپين شدند.
به گزارش تسنيم، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از استان‌هاي مختلف كشور با ارسال نامه‌اي به رئيس‌جمهور خواستار پيگيري شخص حسن روحاني جهت حل معضل كاسپين و اختصاص خط اعتباري به منظور رفع مشكل تمامي سپرده‌گذاران آن مؤسسه شدند.
 نمايندگان مجلس در اين نامه به حسن روحاني يادآور شدند تصميمات اخير بانك مركزي در نحوه تعيين تكليف سپرده‌هاي هموطنان در مؤسسه كاسپين (فرشتگان) موجب تشديد نارضايتي و اعتراضات مردم شده است؛ از طرفي با گسترش دامنه اعتراضات و عدم تدبير كافي و نيز تعلل و تأخير در اجراي راهكارهاي عملي (به‌رغم وعده‌هاي چند ماهه مسئولان) موجب نااميدي و بي‌اعتمادي به نظام پولي كشور نيز شده است.
نمايندگان خانه ملت به رئيس‌جمهور تأكيد كردند: به رغم اهميت موضوع كاسپين تاكنون هيچ گونه اقدام جدي در رفع اين معضل بزرگ توسط مسئولان مربوطه صورت نگرفته است كه اين خود متأسفانه موجب سوء‌استفاده رسانه‌ها و شبكه‌هاي معاند نظام و زمينه بي‌اعتمادي و تشويش اذهان مردم را فراهم آورده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
محاکمه و اخراج بدنه کارشناسی بانک مرکزی باید اولین اقدام باشد. این بدنه مغرض همیشه باید قبل از بحران اقدام بکند در صورتیکه بعد از بحران اقدام مخرب تر میکند. در جریان کارتهای لو رفته نیز این بدنه مغرض مترصد دکانداری بود و بلافاصله شاپرک که دکان پولسازی برای بانک مرکزی شده، تاسیس شد در صورتیکه این بدنه میدانست چه میگذرد و حتی می توانست جلوی لو رفتن شماره کارتها را بگیرد چرا که ...(لو دهنده شماره کارتها)، در مورد عدم امنیت کارتها به آنها گفته بود ولی آنها در حقیقت این فرصت را غنیمت شمردند و دکان شاپرک را گشودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار