کد خبر: 855396
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
معاون وزیر ورزش در کرج:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سرانه ورزشی استان البرز نصف میانگین کشوری است.

سیدعلی آقازاده مراسم افتتاح پایگاه قهرمانی و استعدادیابی تیراندازی استان البرزبا بیان اینکه در سال گذشته میزان اعتبار تعلق گرفته به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ۴ میلیارد تومان بوده است، گفت: اگر همین میزان اعتبار را با سه سال گذشته مقایسه کنیم رشد بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۲ حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: در دولت فعلی این میزان رشد ۱۰ برابری داشته است و هیچ وزارت خانه‌ای این میزان رشد در میزان اعتبارات را نداشته است.

آقازاده با اشاره به اینکه امیدواریم تاثیرات این افزایش اعتبارات را در نتایج المپیک و دیگر مسابقات بین‌ المللی شاهد باشیم، اضافه کرد: این افزایش اعتبارات می‌تواند به استان البرز که از جهت ورزشی محروم محسوب می‌شود کمک کند، اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سال جاری به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود : سرانه ورزشی استان البرز نصف میانگین کشوری است.

 سیدعلی آقازاده در پایان اظهار داشت: به عنوان شهروند استان البرز اگر قرار باشد یک سانت فضای ورزشی به استان البرز اضافه شود در مراسم شرکت می‌کنم.

 

ظرفیت های ورزش البرز فراتر از وضعیت فعلی است

 مدیر کل ورزش و جوانان البرزنیز در این مراسم گفت : ظرفیت های ورزش استان بسیار فراتر از وضعیت کنونی است، بر این اساس باید از تمام ظرفیت های موجود بهره ببریم.

امیر غفرانی اظهار داشت: اقدامات بسیاری برای توسعه و گسترش ورزش استان در حال انجام است که اجرای این طرح ها می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای آن باشد.

وی ادامه داد: استان البرز قهرمانان زیادی در سطح ملی و بین المللی تربیت کرده و این نشان از وجود استعدادها و ظرفیت های بالای این استان است و به همین منظور باید اقدامات گسترده تری با هدف استعداد یابی صورت گیرد.

غفرانی گفت: پایگاه قهرمانی و استعداد یابی تیراندازی البرز یکی از این مراکز به منظور کشف استعدادهای جدید و پرورش هر چه بیشتر آنان است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار