کد خبر: 855395
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز:
معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره برداری 1400 تخت بیمارستانی در پایان ماه مبارک و آغاز بکار بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر خبر داد.

اسماعیل کسانی در نشست خبری با اصحاب رسانه از بهره برداری 1400 تخت بیمارستانی در هفته آتی یا پس از ماه مبارک رمضان و همچنین آغاز بکار بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان 10سال پیش توسط یکی ازخیرین منطقه به اسم مرحوم حاج جواد منصوربخت تأسیس شد و ابتد برای جایگاه درمان و آسایشگاهی برای سالمندان درنظرگرفته شد ولی بعداز انجام قسمت اعظم کار این تصمیم عوض و روند ساخت و ساز متوقف شد.

وی ادامه داد: با حمایت، جدیت و پشتکار خانواده مرحوم منصوربخت این زمین و این سازه ای که حدود 30 درصد پیشرفت ساخت داشت به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تحویل داده شد و ما در یک بازه زمانی تقریبا دوساله، توانستیم مجموعه مذکور را با تمامی استانداردهای ساختمانی و بیمارستانی و همچنین استانداردهای لازم برای احداث بیمارستان به یک مجموعه بیمارستانی 170 تخت خوابه باحدودبیش از8500 متر مساحت زیربنا آماده کنیم.

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه این بیمارستان برای خدمت به مردم محمدشهر آماده شده است گفت: از فردا بیمارستان مذکور آماده پذیرش بیماران است و طی هفته ی آینده یا بعد از ماه مبارک این بیمارستان با حضور جمعی از مسئولین کشوری از جمله دکتر هاشمی و هیئت همراه افتتاح  خواهد شد و امیدواریم با شروع بکار رسمی این بیمارستان قدمی بزرگ در بهبود وضعیت بخش بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی این منطقه برداشته شود.

کسانی افزود: از آنجا که استان البرز، استانی تازه تأسیس شده است و در سایه نزدیکی به پایتخت محرومیت های زیادی را متحمل شده است، مسئولین مربوطه زحمات بسیار زیادی را برای راه اندازی این فضا ها متحمل شده اند تا نبود امکانات و تجهیزات، تختهای بیمارستانی و ضعف استاندارها به وضعیت مطلوب برسد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون در برخی از مناطق کرج مانند اسلام آباد عدم وجود بیمارستان مجهز و با کیفیت های استاندارد حتی در حد داشتن آسانسور باید با کارهای تیمی و منسجم همه ی مجموعه ی استان اعم از شهرداری، شورای شهر، استانداری، معاونین استاندار و همه مدیران ارشد استان البرز و وزارت کشور، باید ساماندهی و رسیدگی شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: استان البرز استانی وسیع با جمعیت زیاد است که تأمین بهداشت و درمان جمعیت آن در اولویت نخست امور رفاهی قرار دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
1
خدا منصور بخت و بیامرزه کار بزرگی کرده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار