کد خبر: 855381
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی با برپایی جایگاه سخنرانی نمادین امام راحل و فاتحه خوانی یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ذاکر در این مراسم که ظهر سه شنبه  پس از اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه اداره مرکزی برگزار شد اظهار کرد: طبق خاطرات به جامانده از یاران و نزدیکان امام ایشان دارای سجایایی اخلاقی و رفتاری بسیار زیادی بودند که ازآن به عنوان رفتار نبی‌گونه یاد می‌شود.

وی افزود: اعتماد و توکل به خداوند متعال در ایشان به حد اعلا بود و در زندگی به هیچ کس و چیزی جز خدا تکیه نمی کردند. همین بعد اخلاقی و رفتاری امام بود که توانست این جامعه را به سرمنزل مقصود برساند.

وی ادامه داد: امام چندین شاخص را برای ارتقا جامعه ترسیم کردند که مهمترین آن تربیت افراد در بعد فرهنگی و اجتماعی بود. ایشان معتقد بودند انسانی که تربیت نشده ضررش به مراتب از هرحیوانی بیشتر است و انسانی که تربیت و غربال شده از هر فرشته و ملکی می‌تواند مفیدتر واقع شود.

بنابراین گزارش؛ فضاسازی محیطی شامل نصب پوستر و بنر و سیاه پوش کردن اداره مرکزی و ادرات نواحی و مناطق هفت گانه مشهد، برپایی منبر نمادین امام رحمه الله و فاتحه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار