کد خبر: 855227
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
لورنزو اینسینیه

لورنزو اینسینیه از شکست یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس امیدوار بود تا بتواند برای اولین‌بار بعد از سال ۲۰۱۰ که اینتر با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود ولی در فینال برابر رئال مادرید با نتیجه‌ ۴ با یک شکست خورد و از رسیدن به این هدف باز ماند.

 لورنزو اینسینیه درباره این شکست گفت‌: ما همه هوادار یوونتوس بودیم و ناراحت هستیم که این اتفاق برای این یووه افتاد. آن‌ها تیم بزرگ و خوبی هستند. در اردوی ایتالیا همه دوست داشتند که یوونتوس قهرمان شود که این اتفاق رخ نداد. ما خودمان در این فصل دو بازی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا انجام دادیم و در هر دو بازی هم عملکرد خوبی داشتیم. فکر می‌کنیم این دو بازی به ما نشان داد که در کجای فوتبال قرار داریم و باید تا چه اندازه‌ای پیشرفت کنیم.

او ادامه‌ داد: ناپولی تیمی جاه‌طلب در فوتبال ایتالیا است. ما امسال فصل خوبی داشتیم و رکورد امتیاز را شکستیم ولی این برای رسیدن به قهرمانی کافی نبود.  من حتم دارم که ساری در فصل آینده در ناپولی خواهد ماند تا بتوانیم در این جا کارهای بزرگی انجام دهیم.   

مهاجم ناپولی در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: ما امسال نشان دادیم که یوونتوس شکست ناپذیر نیست، چه در لیگ و چه در جام حذفی. برای آن‌ها مشکل‌ساز شدیم. حالا باید به فکر فصل جدید باشیم. فصل آینده تیم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. مطمئن هستم که مائوریسیو ساری و سران باشگاه اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد و بازیکنان لازم را به خدمت خواهند گرفت. ما اگر تقویت شویم می‌توانیم به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ فکر کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار