کد خبر: 855164
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
فرماندارخلخال:
فرماندارخلخال از افتتاح دومین واحدتولید عمده البسه بیمارستانی در جنوب استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،فریدون بابایی در روز افتتاح دومین واحدتولید البسه بیمارستانی اظهار کرد: این واحد تولید با سرمایه گذاری بیش از 50میلیون تومانی بخش خصوصی با اشتغالزایی 12 نفر در فاز اول به بهره برداری رسید که این واحد تولیدی قادر است علاوه بر پوشاک و البسه بیمارستانی مراکز بیمارستانی و درمانگاهی پوشاک مدارس نیز تولید کند.

وی افزود: طبق مصوبه شورای آموزش وپرورش شهرستان خلخال امسال پوشاک مدارس در مقاطع ابتدایی ، متوسطه و مدارس دخترانه از تولیدی های بومی شهرستان خلخال تهیه خواهد شد.

بابایی از آموزش و پرورش شهرستان خلخال نیز خواست تا ضمن همکاری لازم با واحد های بومی تولید پوشاک شهرستان خلخال نظارت لازم بر دوخت و کیفیت لازم پوشاک را جهت رضایتمندی اهالی و اولیای مدارس و دانش آموزان بر تولیدی ها داشته باشد.

فرماندارخلخال گفت: حمایت های لازم جهت تهیه فضا و تسهیلات درکارگروه اشتغال شهرستان خلخال برای این واحدتولیدی که بیکاران وتحصیلکردگان را زیر پوشش دارد در سریعترین زمان در اولویت خواهد بود.

وی بیان کرد: با توسعه این فضای تولیدی این تولیدی پوشاک قادر خواهد بود بیش از 36 نفر در زمینه تولید پوشاک والبسه بیمارستانی را صاحب شغل و درآمد کند که غیر مستقیم نیز 50 نفر در زمینه فروش ، حمل و تهیه شاغل خواهند شد.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خلخال خواستار حمایت ادارات ، مراکز درمانی وبیمارستانی برای توسعه این واحد و خرید محصولات این واحد تولیدی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر