کد خبر: 855159
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رئیس فدراسیون قایقرانی:
رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: با ایجاد زیرساخت‌ها در دریاچه شورابیل، تلاش می‌کنیم تا این مجموعه را به عنوان پایگاه قهرمانی رشته قایقرانی کشور معرفی کنیم.

ناخدا امینی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد:‌ در بازدیدی که از چند سایت قایقرانی در اردبیل داشتیم، شورابیل، گیلارلوی گرمی و دریاچه شهید غفاری کشت و صنعت را به عنوان ظرفیت استان اردبیل برای راه‌اندازی سایت‌های قایقرانی معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه ما در برگزاری مسابقات برای دختران و پسران با تنوع کسب مدال در سه رشته متنوع قایقرانی هیچ مشکلی نداریم، تصریح کرد: اردبیل از ظرفیت‌های خوب این رشته محسوب می‌شود که امیدواریم ورزشکاران مستعد این استان به تیم ملی راه پیدا کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان از احتمال میزبانی استان اردبیل برای بازی‌های آسیایی 2019 خبر داد و گفت: اصفهان و اردبیل برای این میزبانی اعلام آمادگی کردند که امیدواریم استان اردبیل با کسب میزبانی مسابقات آسیایی بتواند زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

امینی به کسب مدال‌های متنوع در بازی‌های آسیایی از سوی ورزشکاران رشته قایقرانی اشاره کرد و افزود: ما سال گذشته بیش از 75 اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی را شاهد بودیم.

وی به میزبانی اردبیل در دریاچه گیلارلو از تیم قایقرانی دختران در ماه‌های آینده اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری شهرداری اردبیل و تأمین زیرساخت‌های لازم دریاچه شورابیل را به پایگاه قهرمانی قایقرانی تبدیل می‌کنیم.

امینی با بیان اینکه 10 استان کشور در رشته قایقرانی با توانمندی رقابت تنگاتنگی را در کسب مدال دارند، اضافه کرد: اردبیل نیز در کنار گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، همدان و زنجان می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اردبیل مرتضی قاطع با کسب 16 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت قایقرانی استان اردبیل معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر