کد خبر: 855152
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد:
مراسم تودیع و معارفه رئیس پزشکی قانونی شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

با حکم مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ، سرپرست  جدید پزشکی قانونی شهرستان اسلامشهرمنصوب و معرفی گردید .                                              درمراسمی  که صبح امروز درمحل سالن جلسات دادگستری شهرستان اسلامشهر با حضورجمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزارشد،ضمن قدرانی از تلاشها و زحمات 5 ساله داود رئوفی رئیس  سابق پزشکی قانونی اسلامشهر،مجید محمدی بعنوان سرپرست جدید این اداره معرفی  شد.               رضا کمیلی مقدم  رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهردراین مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس سابق پزشکی قانونی این شهرستان، اظهارکرد:خدمات واقدامات  پزشکی قانونی درروند رسیدگی به پرونده های  بسیار اثر گذار بوده و مانع از تضییع حقوق  شهروندان می شود .

کمیلی مقدم  با اشاره به وظایف پزشکی قانونی ، بیان کرد:اظهار نظردرامورپزشکی قانونی و کارشناسی آن، پاسخگویی به استعلامات مراجع قضایی، تعیین آثار ومیزان صدمات وجراحات ،صدور گواهی  های فوت مشکوک، رشد، بررسی تحمل  کیفر برای محکومان و... بخشی از وظایف خطیر این سازمان است .  

وی تاکید کرد:  با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت شهرستان اسلامشهر وبضاعت محدود سازمان پزشکی قانونی در این شهرستان،خوشبختانه با تامل وهمکاری بین دستگاههای مختلف منطقه ، اقدامات بسیار چشمگیر و تاثیرگذاری ازسوی متخصصان  و مدیریت پزشکی قانونی اسلامشهرصورت گرفته ، در روند رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم  تسریع داشته  ،که جای بسی قدردانی و   تشکر دارد.

داود رئوفی  رئیس سابق پزشکی قانونی شهرستان اسلامشهرنیزطی سخنانی ،اظهارکرد:در طی 5 سال گذشته بطورمیانگین قریب به 13هزارپرونده در سال مورد رسیگی قرارگرفته که عمده  این پرونده ها متاسفانه  نزاع  در ردیف نخست و پس از آن تصادف در صدر آمارقرار داشته است .

وی افزود:حمایت وپشتیبانی مسئولین ودستگاههای قضایی واجرایی شهرستان  از مجموعه پزشکی قانونی   در طی  این مدت باعث شد تا ضمن دلگرمی همکاران ،علی رغم وجود کاستیها و کمبودها ، اقدامات متناسب و قابل قبولی به مراجعه کنندگان ارائه شود و تا حد امکان موجب جلب رضایت آنها فراهم شود .

 در این مراسم ضمن قداردانی از تلاشها و زحمات  بی وقفه  داود رئوفی  در طی5 سال گذشته   تصدی این مسئولیت در شهرستان اسلامشهر،مجید محمدی بعنوان سرپرست جدید  پزشکی قانونی شهرستان اسلامشهر معرفی و مشغول بکار گردید .                                                                              

شایان ذکر است که داود رئوفی طی حکمی ازسوی مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بعنوان،رئیس مرکز پزشکی قانونی  منطقه جنوب  شهر تهران  منصوب و معرفی به کار شده است . 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر