کد خبر: 855118
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
دبیرفراکسیون قرآن، عترت و نماز درمجلس شورای اسلامی :
باید بتوان برنامه‌ای مستقل در کنار نمایشگاه قرآن ایجاد کرد تا این کتاب آسمانی در زندگی مردم تاثیرگذارتر باشد چرا که قرآن موجود زنده‌ای است که قدر آن را نمی‌دانیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه باید بتوان انگیزه واقعی را برای جذب مردم به منظور بازدید از نمایشگاه قرآن ایجاد کنیم ، اظهاردا شت: تهیه و تدوین برنامه‌هایی که بتواند بعد از حضور مردم در این نمایشگاه، برای  خانواده‌ها یک روند یکساله فعالیت‌های قرآنی را در برداشته باشد، باید مد نظر قرار گیرد.

زهرسعیدی گفت: کتاب مقدسی به نام قرآن در اختیار ما قرار گرفته است البته مردم نسبت به این کتاب آسمانی، دین، شریعت، عقایدی محکم، مستدل و حرمت‌گذار دارند لذا برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها زمینه فرهنگ‌سازی برای رشد و گسترش سبک زندگی اسلامی و فعالیت‌های_قرآنی را در جامعه بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه_قرآن بویژه برای کودکان و نوجوانان می‌تواند اثربخش باشد و امیدواریم خانواده‌ها فرزندان خود را به این فضاهای معنوی ببرند؛ زیرا خانواده‌هایی که فرزندان خود را از کودکی با قرآن آشنا می‌کنند، عشق الهی را در قلب آنها ماندگار می‌کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تفکر آشتی واقعی نسل جدید باقرآن باید مدنظر قرار گیرد تا صددرصد اثربخش شود، افزود: متاسفانه بعد از پایان برگزاری نمایشگاه‌های قرآن نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدهای آن را جستجو نمی‌کنیم تا بتوان بر آن اساس برای خانواده ها برنامه‌ای مفید و اثربخش تدوین کرد.

سعیدی بیان داشت: باید بتوان برنامه‌ای مستقل در کنار نمایشگاه قرآن ایجاد کرد تا این کتاب آسمانی در زندگی مردم تاثیرگذارتر باشد چرا که قرآن موجود زنده‌ای است که قدر آن را نمی‌دانیم.

دبیرفراکسیون قرآن، عترت و نماز درمجلس خاطرنشان کرد: قرار است، طی هفته آینده همراه اعضای فراکسیون قرآن، عترت و نماز بازدیدی از نمایشگاه قرآن داشته باشیم تا از نزدیک در جریان روند فعالیت این نمایشگاه قرار بگیریم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت : نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شب هشتم خردادماه با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلای امام خمینی (ره) گشایش واین نمایشگاه که به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک یافته است تا 26 خردادماه، همه روزه از ساعت 17 تا 24 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر