کد خبر: 855117
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
عضو شورای جدید شهر اصفهان :
تاکسی های آنلاین‌ فعال در شهر اصفهان باید ساماندهی شود چراکه فعالیت آنها مشکلاتی را برای تاکسیرانی ایجاد کرده است.
عضو شورای جدید شهر اصفهان در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری نباید به شایعات توجهی داشته باشند، اظهار داشت: کارکنان شهرداری باید بدانند که اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در پنجمین دوره جنس فعالیت‌های شهرداری را می‌شناسند و از همه فعل و انفعالات خبر دارند و توان خود را برای بهبود شرایط کارمندان به کار خواهند گرفت.

علیرضا نصر اصفهانی با بیان اینکه در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اعضای شورا افرادی تحصیل کرده و نخبه هستند، ابراز داشت: شورای اسلامی شهر و روستا پس از ۱۳ سال به بلوغ کامل رسیده است ‌و از این رو ضروری است که مجلس شورای اسلامی نسبت به تحقق مدیریت واحد شهری توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نظام مهندسی باید در برنامه‌های خود برای ارائه خدمات به مردم تجدید نظر کند، افزود: در این زمینه باید توجه داشته باشیم که فرآیندهای نظام مهندسی باید تسهیل شود چرا که مردم از تعدد مهندسین و تعدد میزان پرداختی‌ها به این سازمان شکایت دارند و ضروری است که این امر ساماندهی شود.

نصر اصفهانی در ادامه همچنین به توجه مسئولان نسبت به ساماندهی تاکسی های آنلاین‌ فعال در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا باید توجه داشته باشیم که فعالیت این تاکسی‌ها که بدون مجوز نیز هستند مشکلاتی را برای تاکسیرانان ایجاد کرده است که این امر باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به نارضایتی برخی از رانندگان اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی که به بخص خصوصی واگذار شده است، ابراز داشت: رانندگانی که حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول را به صورت قسطی پرداخت کرده‌اند از این شرایط رضایت کامل ندارند و ضروری است که به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ائمه جماعت و جمعه نقش پدر معنوی جامعه را بر عهده دارند، اظهار داشت: از این رو ائمه جمعه باید توجه داشته باشند که فضای معنوی نماز جمعه نباید آغشته به مسائل سیاسی شود که مستند نبوده و مدرکی نیز در این خصوص ارائه نمی‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در برخی از موارد منافع ملی و حرمت‌ها در فضاهای سیاسی نماز جمعه در خطر قرار می‌گیرد و از این رو برای حفظ حرمت‌ها باید به زوایای مختلف خطبه‌های نماز جمعه توجه شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار