کد خبر: 855109
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان خبرداد:
مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان، از افزايش دو برابری سقف تسهيلات جعاله مسكن خبر داد.
محسن بابايي بااعلام این خبر اظهار کرد: براساس مصوبه نیمه اردیبهشت‌ماه امسال در شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات جعاله (تعمیر) مسکن قابل پرداخت توسط بانک مسکن، از 100 میلیون ريال به ۲0۰ میلیون ريال افزایش یافت.
وی افزود: مطابق دستورالعمل تدوین شده در بانک مسکن برای نحوه پرداخت تسهیلات 200 میلیون ريالي جعاله، این تسهیلات جدید،‌ صرفاً به کسانی که قصد خرید واحد مسكوني با استفاده از تسهیلات خرید بانک مسکن را داشته باشند، تعلق می‌گیرد.
  مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان در این باره توضیح داد: مشتریان تسهیلات جعاله مسکن،‌ دو دسته هستند. دسته اول، افرادی که به قصد تکمیل قدرت خرید مسکن، علاوه بر دریافت تسهیلات خرید مسکن،‌ تسهیلات جعاله نیز از بانک دریافت می‌کنند و دسته دوم نیز شامل افرادی می‌­شود که از تسهیلات جعاله،‌ برای پوشش هزینه‌های تعمیر و بازسازی واحد مسكوني خود، استفاده می‌­کنند.
وی اضافه کرد:بر این اساس، سقف تسهیلات جعاله قابل پرداخت به دسته اول، 200 میلیون ريال تعیین شده است و برای دسته دوم متقاضیان این نوع تسهیلات نیز،‌ سقف تسهیلات جعاله، حداکثر 100 میلیون ريال است.  
بابايي تصريح كرد: شعب بانک مسکن استان سمنان، آمادگی دارند، تسهیلات جدید جعاله مسکن را تا پایان شهریور امسال،‌ به متقاضیان پرداخت کند.
این مدیر ارشد بانکی استان گفت: بر این اساس اعطای تسهیلات جعاله تا سقف 200 میلیون ريال به متقاضیانی که تا پایان شهریورماه سال جاری همزمان با تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن (اعم از انفرادی و زوجین) به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند، با ارایه انواع وثایق قابل قبول بانک وفق ضوابط و مقررات موضوعه امکان‌پذیر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار