کد خبر: 855082
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی :
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: کنترل منشاء گرد و غبار محلی تالاب میقان اراک از برنامه های مهم و اولویت دار در این استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: کنترل منشاء گرد و غبار محلی تالاب میقان اراک از برنامه های مهم و اولویت دار در این استان است.

سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی به مناسبت آغاز هفته محیط زیست اظهار کرد: رعایت استانداردهای زیست محیطی، کاهش هر چه بیشتری آلاینده های هوای اراک و پایش مستمر صنایع، از برنامه های کلیدی در حوزه مدیریت و مهار آلایندگی هوای اراک است.
وی افزود: حجم زیادی از آلودگی هوای اراک مربوط به کمربندی های این شهر و تردد زیاد خودروهای دیزلی است که تعیین تکلیف آن ها نیز با جدیت تمام دنبال می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در خصوص برنامه های هفته محیط زیست در این استان گفت: بازدید کارشناسان زیست محیطی و جمعی از مسئولان ذیربط این استان از واحدهای مختلف صنعتی، برگزاری همایش نقش محیط زیست و صنعت و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و استاندار مرکزی از جمله برنامه های تدارک شده برای این هفته است.
محمودی بیان کرد: برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، نشست هم اندیشی با تشکل های مردمی زیست محیطی، پاکسازی طبیعت و برگزاری جشنواره کودک و محیط زیست از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
وی گفت: شعار امسال هفته محیط زیست 'من با طبیعتم' انتخاب شده و انتظار است این شعار مورد توجه جدی قرار گیرد و همه به محیط زیست احترام گذارند و برای حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در خصوص تعطیلی خط پنج ایرالکو نیز گفت: آخرین مهلت تعیین شده در این خصوص 31 تیرماه امسال است که امید است این شرکت به تعهدات خود جامعه عمل بپوشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر