کد خبر: 854885
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام راحل همزمان با سراسر کشور عصر 14 خرداد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ‌ولی نظرپور در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه امام راحل برای این کشور عزت، استقلال و امنیت پایدار را به ارمغان آورده است، اظهار کرد: ما تا زمانی که در مسیر دینداری به دور از اختلافات و تفرقه در مسیر حقانیت حرکت کنیم، دشمنان ما نمی‌توانند دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را مخدوش و یا آن را زیر سؤال ببرند.

وی با بیان اینکه ما باید متحد و یکدل در صحنه باشیم و در مسیر آرمانی امام به تقویت باورها و اعتقادات دینی و همچنین حل مشکلات مردم همت کنیم، تصریح کرد: تا زمانی که مردم در صحنه هستند و ما مصمم به حل مشکلات آنها هستیم، دشمنان انقلاب و این ملت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: امسال با توجه به منتفی شدن اعزام کاروان‌ها به حرم مطهر امام به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، قرار است در همه شهرها، بخش‌ها و روستاها مراسم ارتحال امام راحل با شکوه تمام و در نزدیکی‌های افطار برگزار شود که این مراسم در اردبیل نیز از ساعت 19 عصر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

نظرپور افزود: سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام در مرکز استان اردبیل حجت‌الاسلام قاضی عسگر مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در حج و زیارت هستند که در این مراسم معنوی سخنرانی خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌این مراسم منتهی به افطار و برپایی سفره احسان است تا از عزاداران روح‌الله پذیرایی شود.

نظرپور اضافه کرد: مراسم 15 خرداد نیز همزمان با گرامیداشت شهدای فصل بهار اردبیل در مسجد سرچشمه اردبیل و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه ما همه سرمایه‌ها و داشته‌های این کشور را از امام، شهدا و حضور مردم داریم، اظهار کرد: بیش از شش هزار نفر برای مراسم امسال فراخوان دادیم و دستجات عزاداری قرار است از مسجد عالی‌قاپو عزاداری خود را شروع و به سمت مصلا انجام دهند.

شکرالله عبدی تصریح کرد:‌ مراسم امسال به شکل تجمیعی در مصلای اردبیل و مناطق مختلف شهر برگزار می‌شود که امیدواریم در این مراسم عشق و ارادت خود را به روح‌الله کبیر نشان دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر