کد خبر: 854884
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل:
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: 338 نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد در شهرستان اردبیل چشم‌ انتظار همت خیرین و افراد نیکوکاری هستند تا از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده باز گردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مراد فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل جرایم مالی و غیر عمد رشد صعودی پیدا کرده است، اظهار کرد: بعد از مواد مخدر بیشترین جرایم رخ داده در استان مربوط به جرایم مالی است که ضرورت دارد در به حداقل رساندن این جرایم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 625 نفر در استان اردبیل از بابت جرایم مالی در زندان هستند که 338 نفر آنها در اردبیل دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان به برگزاری همه ساله جشن گلریزان اشاره کرد و گفت: ما سال گذشته 266 نفر زندانی جرایم غیر عمد و مالی را با پرداخت 9 میلیارد تومان بدهی آنها آزاد کردیم که قسمتی از این مبالغ مربوط به گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه مرکزی و مساعدت بانک‌ها بوده است.

فتحی افزود: بیش از 750 میلیون تومان کمک‌های مردمی در این راستا جمع‌آوری شد تا در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مساعدت به خانواده‌های آنها هزینه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم تا عید فطر 600 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده‌های آنها بازگردانیم که کمک اهالی استان در جشن گلریزان امسال می‌تواند به این خواسته جامه عمل بپوشاند.

فتحی به آسیب‌های ناشی از زندانی شدن سرپرست خانوار اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه باید همه تلاش کنند تا افراد گرفتار در زندان که به خاطر حوادث رانندگی و کارگاهی، بدهی مالی غیر کلاهبرداری، مهریه و نفقه در زندان هستند از حبس آزاد شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر