کد خبر: 854882
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
امام جمعه خلخال:
امام جمعه خلخال گفت: یکی از مهمترین تفکرات غربی‌ها در اجرای سند 2030 درایران ترویج بی دینی ، آموزش معلمان به گفته غربی‌ها ، حذف آیات جهاد و معارف دینی واسلامی از کتب آموزش و جامعه است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با اشاره به امر برگزاری انتخابات اظهار داشت:  رسانه‌های منتسب به دولت و مسئولین برگزاری امر انتخابات در خصوص اقدامات دشمن شادکن و ساختار شکنانه خود باید از ملت شریف ایران عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه پرونده انتخابات با تمامی  تخلفات  از سوی شورای نگهبان بسته شد گفت: حکم تنفیض ریاست جمهوری به دست مقام معظم رهبری اعطا خواهد شد که قطعا با تذکرات و راهنمایی‌هایی برای رئیس جمهور همراه خواهد بود که بیشتر در خدمت مردم باشند.

رشتبری حجت الاسلام روحانی را رئیس جمهور تایید شده انتخابات برگزار شده دانست و بیان کرد: روحانی انتخاب شده 29 اردیبهشت و به تایید مراجع ذیصلاح است که رئیس جمهور همگان بوده و قابل احترام است و باید همه در همراهی با وی برای خدمت بیشتر او را مورد عنایت قرار دهند.

امام جمعه خلخال تصریح کرد:حکم تنفیض ریاست جمهوری به معنی مشروعیت بخشیدن به این امر است و هر کس که از این مشروعیت برخوردار شد ولی به هر دلیلی حتی اگر ذره ای از این مسیر در آینده و گذشته از مسیر ولایت فقیه تخطی و زاویه ایجاد کند به همان اندازه مشروعیت وی در دیدگاه ملت و نظام کمتر خواهدشد.

وی افزود: مواضع ناصواب و حرکات ساختار شکنانه و دشمن شادکن باید ازجانب رئیس جمهور اصلاح و رفع شود و رسانه های وابسته به دولت باید از ملت پوزش بخواهند و بدانند که درانتخابات بعضی موضع ها مطابق نظام ما نبود واین یک واقعیت است.

رشتبری گفت: نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی سپری شده و با این طور صورت مساله پاک کردن ها و انکار مسائل به این صورت د رکشور ما سابقه نداشت و با حاشیه سازی و پاک کردن مسائل این قضیه درست نخواهد شد و خصوصا مسئولین امر برگزار کننده انتخابات از مردم عذاهی نمایند و جوابگو باشند که چرا برگه های انتخابات با تاخیر بیایند و شعبه اخذ رای دیر بازشود چرا زود بسته شود و چرا مهر زده نشود و بعضی از مسائلی که لازم باشد مسئولین امر اعلام خواهند کرد باید عذرخواهی انجام گیرد و در آن سوی قضیه نیز انتظار ملت از دستگاه قضایی این است که با شدت وقاطعیت برخورد با تخلفات انتخابات انجام گیرد که از آبروی نظام صیانت گردد.

امام جمعه خلخال یکی از مهمترین تفکرات غربی ها در اجرای سند 2030 درایران ترویج بی دینی عنوان کرد و گفت: چرا باید مسئولین سندی را امضا کنند که غربی‌های کثیف برای مسلمانان برنامه ریزی می‌کنند.

وی 14 خردادد سالگرد ارتحال امام راحل وهفته شهادت شهدای 15 خرداد این واقعه جانسوز را به ملت ایران تسلیت گفت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
مردم سند2030 را نخوان کی را باید ببینند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر