کد خبر: 854846
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
مشاور عالی شهردار اصفهان اعلام کرد:
فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار دارد از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا به ایستگاه تختی می‌رسد.
مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به آمادگی استقرار تیم‌های بهره‌برداری در ایستگاه‌های تکمیل شده قطارشهری اصفهان گفت: قرار است در آینده‌ای نه چندان دور با عبور قطارشهری از ادامه خط یک و فاز سوم آن، شرایط بهره‌برداری هرچه سریعتر خط مترو حدفاصل ایستگاه تختی تا میدان آزادی فراهم شود.

جواد شعرباف با اشاره به بازدیدهای هفتگی اعضای هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان از روند ساخت ایستگاه‌های متروی اصفهان و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه‌ها اظهار کرد: عملیات احداث ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی اصفهان در حال تکمیل است و پیش‌بینی شده تا در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسد .

وی افزود: جزئیات باقیمانده از کار ساخت ایستگاه‌ها با سرعت زیادی در حال پیگیری است و پله‌ها، برق‌کشی ایستگاه‌ها، سقف کاذب و آخرین مراحل نازک‌کاری ایستگاه‌ها در مراحل خوبی قرار دارند و سعی‌مان این است تا قبل از زمان مقرر پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌بردار باید در مدت باقیمانده، برنامه‌های خود را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌بردار باید زمینه استقرار نیروهای خود را در محل پروژه برای آشنایی با فضای کار و استفاده از ایستگاه مستقر کند.

مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های مد نظر برای تست فاز سوم خط یک بیان کرد: قرار است در آینده‌ای نه چندان دور با عبور قطار از ادامه خط یک و فاز سوم آن، شرایط بهره‌برداری هرچه سریعتر خط حدفاصل ایستگاه تختی تا میدان آزادی نیز فراهم شود.

شعرباف در خصوص کاهش سرفاصله‌های زمانی حرکت قطارها در بخش بهره‌برداری شده از خط یک که تا ایستگاه تختی اصفهان ادامه دارد، تصریح کرد: با اضافه شدن قطارهای جدید تا کنون مشکلی در کاهش سرفاصله‌های زمانی برای کاهش مدت توقف شهروندان در ایستگاه‌ها وجود ندارد و این مسئله به زودی انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: استفاده مردم از مترو برای حمل و نقل مسئله مهمی است که باید به سرعت عملیاتی شده و با کاهش سرفاصله‌های زمانی، مدت زمان توقف شهروندان در ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری کاهش پیدا کند.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه با بهره‌برداری بخشی از خط یک متروی اصفهان، در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.

شعرباف تأکید کرد: فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار دارد از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا به ایستگاه تختی می‌رسد.   

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار