کد خبر: 854845
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان :
حدود 2 هزار و 500 زائر از شهرستان‌های کاشان، نطنز، اردستان و آران و بیدگل به حرم امام(ره) اعزام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست خبری با خبرنگاران اظهارنمود : ایران اسلامی مورد عنایت حضرت ولی عصر(عج) است چراکه امام(ره) برای رشد و ترقی جامعه قیام کردند و چنین مناسبت‌هایی یادآور آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.  

جعفر عسگری گفت: امسال با توجه به تقارن سالگرد رحلت امام(ره) با ماه مبارک رمضان اعزام مردم از استان اصفهان به مرقد امام(ره) محدود به 4 شهرستان شده که حدود 2 هزار و 500 زائر از شهرستان‌های کاشان، نطنز، اردستان و آران و بیدگل به حرم امام(ره) اعزام خواهد شد.

وی گفت: حضرت امام(ره) با انقلابی که بنیانگذاری نمود، نشان دادند می‌توان  مردم بسوی خدا حرکت کرد و شهدا نیز برای حفظ اسلام  تمامیت ارزض کشور اسلامیشان قیام کردند.

وی تصریح کرد: امنیتی که در مرکز ناامنی‌ها در ایران وجود دارد نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است، برگزاری انتخابات باشکوه نیز پایه‌های انقلاب را مستحکم تر کرد و طیف‌های سیاسی نباید این پیروزی را به پای خود بگذارند، دشمنان درصدد برنامه‌ریزی برای تکرار فتنه 88 بودند و این امر محقق نشد.

عسگری خاطر نشان کرد در سالروز رحلت امام خمینی(ره) وظیفه داریم تا ابعاد شخصیتی حضرت امام(ع) را تبیین کنیم؛ روحیه جهادی و انقلابی باید در جامعه ایجاد شود که در اصل همان ندایی است که امام(ره) در زمان پیروزی انقلاب سر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: محور همه اصول و قواعد اقدامات امام(ره) اسلام و مردم بودند و ستاد برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با رویکرد بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام(ره) درصدد تبیین اندیشه‌ها و شیوه‌های مبارزاتی ایشان است.

وی اذعان کرد: جلسه هماهنگی در اصفهان در محضر نماینده ولی فقیه استان اصفهان و همچنین در حضور مسؤولان استانداری برگزار شده است که مراسم همراه با اقامه نماز جماعت و صرف افطار در استان اصفهان پیش‌بینی شده است؛ امسال با توجه به تقارن سالگرد رحلت امام(ره) با ماه مبارک رمضان اعزام مردم از استان اصفهان به مرقد امام(ره) محدود به 4 شهرستان شده که حدود 2 هزار و 500 زائر از شهرستان‌های کاشان، نطنز، اردستان و آران و بیدگل به حرم امام(ره) اعزام خواهد شد.

عسگری اضافه کرد: مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر  انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، روز یکشنبه 14 خرداد ماه 96 از ساعت 18 در گلستان شهدای اصفهان همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقامه نماز جماعت و صرف افطار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 15 خرداد، روز دوشنبه 15 خرداد ماه 96 مقارن با دهمین روز از ماه مبارک رمضان از ساعت 18 و همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان واقع در میدان خواجو همراه با ضیافت افطار برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: روحیه انقلابی جامعه نباید در اثر تفاوت دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها از بین برود و ما باید بدانیم که دشمن از چه ناحیه‌ای می‌خواهد به ما ضربه بزندتابا ددمنش وخوی تجاوز کارانه آن مقابله کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان یاد آور شد : انتظار ما از رسانه‌های جمعی و گروهی تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و اطلاع‌رسانی برای حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر  انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است؛ همچنین انعکاس مطلوب اخبار این رویداد مهم در رسانه‌ها و فضای مجازی امری لازم و ضروری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار