کد خبر: 854635
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برخی از برنامه‌های معارفی- قرآنی حرم مطهر رضوی از تلویزیون اینترنتی رضوی پخش می‌شود.

جواد هاشمی با بیان این خبر افزود: در این ایام روزانه بیش از 30 برنامه از تلویزیون اینترنتی رضوی به نشانی razavitv.aqr.ir پخش می‌شود که حدود 20 برنامه، پخش زنده برنامه­های معارفی- قرآنی حرم مطهر رضوی است.

وی ویژه برنامه مناجات‌های شبانه، ترتیل‌خوانی صحن انقلاب اسلامی، رواق امام خمینی(ره) و ایوان مقصوره، ویژه برنامه‌های سخنرانی و بیان معارف دینی بعد از نماز صبح، قبل و بعد از نماز ظهر رواق امام خمینی(ره) و قبل از نماز مغرب صحن جامع رضوی، جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم حجج اسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و محسن قرائتی، نمازهای جماعت حرم مطهر و قرائت دعای افتتاح را از جمله برنامه­های پخش زنده عنوان کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی عموم زائران از ویژه برنامه‌های لیالی قدر حرم مطهر رضوی این مراسم به صورت زنده از رضوی تی وی به دو زبان عربی و فارسی پخش خواهد شد.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی پخش زنده تصاویر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و ارائه امکانات زیارت مجازی برای مخاطبان فضای مجازی را از دیگر امکانات  تلویزیون اینترنتی رضوی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان پخش تصاویر زنده و مستقیم از روضه منوره، صحن انقلاب اسلامی، صحن جامع رضوی، صحن آزادی و صحن جمهوری اسلامی فراهم است، بیان کرد: این سایت این امکان را برای زائران فراهم آورده تا در همه ساعات شبانه روز و از سراسر نقاط جهان بتوانند تصاویر زنده اماکن متبرکه و مراسم­ حرم مطهر رضوی را مشاهده کرده و با این بارگاه منور ارتباط معنوی برقرار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار