کد خبر: 854633
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی خبر داد:
مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی از تأمین اعتبار موردنیاز طرح‌های عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری خبر داد.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی از تأمین اعتبار موردنیاز طرح‌های عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری خبر داد.

محمود نعمتی مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان در استانداری مرکزی، اظهار کرد: طرح‌هایی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، در شهرهای مختلف استان شناسایی شناسایی‌شده و به‌زودی تسهیلات موردنیاز به‌منظور تکمیل طرح‌ها در اختیار مجریان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها می‌تواند اشتغال خوبی را در سال جاری برای جوانان تأمین کند و به همین منظور پیگیری‌های صورت گرفته در این رابطه بسیار جدی و عملی است.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی در خصوص دستور کار انتقال پساب فاضلاب شهرستان محلات، افزود: انتقال پساب فاضلاب شهرستان محلات از محل اراضی متعلقه به راه و شهرسازی به مساحت 100 متر با هماهنگی‌های صورت گرفته نهایی خواهد شد.

نعمتی بیان کرد: درزمینهٔ واگذاری یک قطعه زمین به شرکت رویال نهال گل محلات نیز به سازمان جهاد کشاورزی اختیار داده می‌شود تا در این زمین کشت نهال از طریق بافت انجام شود.

وی ادامه داد: شرکت رویال نهال گل محلات یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که در خصوص کشت بافت فعالیت می‌کند.

نعمتی در خصوص تأمین انشعاب برق موردنیاز واحدهای پرورش آبزیان فراهان نیز ابراز داشت: مقرر شد که جلسه‌ای با حضور امور آب منطقه‌ای برگزار شود و بعد از جمع‌بندی نقطه نظرات آن‌ها تصمیم‌گیری در مورد تأمین انشعاب برق واحدهای پرورش آبزیان فراهان نیز صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌المللی استانداری مرکزی اضافه کرد: دولت در سال جاری طرح رونق بخشی به بنگاه‌های کوچک و متوسط را با طیف گسترده‌تری عملی می‌کند که واحدهای صنفی تولیدی را نیز دربر بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار