کد خبر: 854566
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
مدیر کل ميراث‌فرهنگي استان سمنان تاکید کرد:
مدیر کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: به استاندارد سازی واحدهای اقامتی استان سمنان باید توجه جدی شود.
حسين خواجه بيدختي در دیدار با جامعه هتلداران استان سمنان، افزود: استانداردسازی واحدهای اقامتی بحث کلیدی این استان در حوزه گردشگری و صنعت توریسم است و این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.
خواجه بیدختی با تاکید بر اینکه دغدغه واحدهای اقامتی، دغدغه اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است، گفت: بازاریابی مناسب و توجه به استانداردسازی، نقش موثری در افزایش ظرفیت واحدهای اقامتی استان سمنان دارد.
مدیر کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان افزود: به منظور حمایت هر چه بیشتر از واحدهای اقامتی استان سمنان، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی ورودی شهرهای استان در اختیار نمایندگان واحدهای اقامتی هر شهرستان قرار می‌گیرد.
محمدمهدی کردان رئیس جامعه هتلداران استان سمنان نیز خواستار بررسی و رفع مشکل اسکان غیرمجاز مسافران و گردشگران در واحدهای اقامتی بدون مجوز شد.
وی گفت: مدیران واحدهای اقامتی باید با بازاریابی و ارائه تسهیلات مناسب، زمینه جذب هر چه بیشتر مسافران و گردشگران را فراهم کنند.
این فعال حوزه گردشگری افزود: هتل جهانگردی دامغان در اردیبهشت ماه امسال و با بهره‌گیری از بازاریابی مناسب، حدود 600  گردشگر و مسافر را اسکان داده است.
نمایندگان مدیران واحدهای اقامتی استان سمنان نیز در ادامه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
استان سمنان دارای 62 مرکز اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمان‌پذیر، 34 اقامتگاه بوم گردی، هفت خانه مسافر، یک متل و سه مجتمع، محوطه و مجموعه گردشگری است و این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 89 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان حدود 2 هزار نفر شب است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر