کد خبر: 854565
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
مدیر خانه مطبوعات استان سمنان خبرداد:
مدیر خانه مطبوعات استان سمنان از کاندیداتوری 23 فعال رسانه‌ای برای حضور در هیات‌رئیسه خانه مطبوعات این استان خبر داد.
مهدی صمیمیان اظهار کرد: انتخابات خانه مطبوعات استان سمنان برای نخستین‌بار همزمان با سراسر کشور و به‌صورت تمام الکترونیک فردا چهارشنبه، ۱۰ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۶ بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هم‌استانی خانه مطبوعات فردا می‌توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند افزود: استان سمنان در همه بخش‌ها کاندیدا داشته و انتخابات به‌صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان سمنان از ثبت‌نام 120 فعال رسانه‌ای استان برای عضویت در خانه مطبوعات استان سمنان خبر داد و گفت: 64 نفر از این اعضا مراحل قانونی برای اخذ تاییدیه از مراجع قانونی را طی و عضو اصلی خانه مطبوعات محسوب می‌شوند. ضمن اینکه 13 نفر نیز به عنوان عضو افتخاری به این جمع افزوده می‌شوند.

صمیمیان با بیان اینکه 45 عضو نیز هنوز تاییدیه را از مدیران مسئول رسانه خود ارائه ندادند گفت: از مجموع اعضای اصلی خانه مطبوعات استان که تاکنون ثبت‌نام نهایی را انجام دادند  42نفر که معادل 65 درصد اعضای خانه مطبوعات استان هستند به عنوان خبرنگار فعالیت می‌کنند.

 مدیر خانه مطبوعات استان سمنان ادامه داد: 15درصد اعضای فعلی خانه مطبوعات استان را مدیران مسئول روزنامه ها و نشریات محلی و 20درصد نیز نمایندگی دفاتر روزنامه‌های سراسری و پایگاه‌ها و خبرگزاری‌های کشوری هستند.

وی با اشاره به نامزدی 23 فعال رسانه‌ای برای خانه مطبوعات این دوره خبر داد و گفت: دو نفر از بین مدیران مسئول، سه نفر از بین خبرنگاران، یک‌نفر از بین خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و دو نفر نیز به عنوان بازرس اصلی خانه مطبوعات استان سمنان با رای مستقیم اعضا انتخاب می‌شوند.

این فعال رسانه‌ای از صدور کارت شناسایی برای 15 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان سمنان خبر داد و گفت: علاوه بر صدور کارت مزایایی دیگری برای اعضای خانه مطبوعات از جمله پرداخت 100 هزار تومان برای عضویت در صندوق اعتباری خانه مطبوعات از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد برای اعضایی که فردا در انتخابات شرکت می‌کنند درنظر گرفته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر