کد خبر: 854472
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
ابوالفضل سروش عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی از بیمارستان 400 تختخوابی درحال احداث اسلامشهر بازدید بعمل آورد.
 ابوافضل سروش نماینده مردم اسلامشهر ، ری ، تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون سیاسی  انتظامی فرماندار اسلامشهر ،عصر امروز ازبیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهربازدید و در جریان  روند احداث این طرح را قرار گرفت .
در این سفرچند ساعته نماینده مردم به اسلامشهر ، سروش ضمن بازدید از  بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر، از بیمارستان  تامین اجتماعی امام رضا (ع)  این شهر ستان بازدید و درمسائل و مشکلات این مرکز درمانی   قرار گرفت .
نماینده مردم   اسلامشهر ، ری ، تهران و شمیرانات  در مجلس شورای اسلامی در  حاشیه این بازدید در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: تاخیر و کندی عملیات احداث بیمارستان  400 تختخوابی  اسلامشهر که از مصوبات  دولت  نهم و دهم است، موجب نارضایتی مردم منطقه و مسئولین شهرستان اسلامشهر شده است .
سروش  بیان کرد: با توجه به کمبود تخت بیمارستانی در این منطقه و شهرهای همجوار، بهره برداری از بیمارستان 400 تختخوابی  می تواند کمک شایانی در حل معضلات و مشکلات درمانی و بهداشتی مردم   ساکن در  جنوب غرب استان تهران بنماید .
وی با اشاره به  پیشرفت کند عملیات احداث این بیمارستان ،افزود:نظر به اینکه  این بیمارستان توسط  وزارت راه و مسکن و شهرسازی  در حال احداث است و با توجه به محدودیتهای منابع مالی این  مجموعه  وضرورت تکمیل هرچه سریعتر این طرح ،به نظر می رسد باتحویل این پروژه به  وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه  علوم پزشکی تهران  بتوان  شاهد حرکت روبه رشد این پروژه باشیم .
عضو کمیسیون بهداشت و درمان  و آموزش پزشکی ، تاکید کرد: با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تهران ومنابع در اختیار دانشگاه  و با توجه به پیشنهادات  و پیگیریهای مسئولین شهرستان ، به نظر می رسد با  پیگیریهای کمیسون  بهداشت و درمان و همکاری وزرای بهداشت و راه ، انتقال این پروژه از وزارت راه به  وزارت بهداشت بتوان  در آینده نزدیک شاهد پیشرفت فیزیکی  این طرح ملی در منطقه بود .
وی با اشاره به بازدید  بعمل آمده از بیمارستان امام رضا(ع)  اسلامشهر که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کند ، بیان کرد: متاسفانه بیمارستان امام رضا (ع) علی رغم حجم بالای مراجعه کنند گان در بخشهای مختلف  دارای کمبودهایی است که با  رفع این کاستیها می توان  خدمات بهتر و بیشتری را به مراجعه کنندگان ارائه داد.
سروش تاکید کرد:  کمبود پزشک متخصص  درزمینه های  اورولوژی، سونوگرافی و ... از جمله مشکلات این بیمارستان است وبا توجه به اینکه  این مرکز درمانی علاوه برمراجعه کنندگان شهرستان اسلامشهر به مردم شهرهای اطراف نیز خدمات رسانی می کنند ،باید هرچه سریعتراین کمبود ها برطرف شود .
عضو کمیسیون بهداشت و درمان وآموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ،خاطرنشان کرد: در نشستی که بزودی  با وزیربهداشت و درمان خواهیم داشت ،مطالبالت  مردم شهرستان اسلامشهر در زمینه  بهداشت و درمان  را پیگیری خواهیم کرد .
ب
لازم به ذکر است که بیمارستان 400تختخوابی شهرستان اسلامشهر که ازطرحها و  مصوبات  سفررئیس جمهور دولت نهم به شهرستان اسلامشهراست ،با کمتر از40 درصد  پیشرفت فیزیکی بعنوان یکی از طرحهای اولویت داردولت دوزادهم مصوب شده و متاسفانه به دلیل عدم تامین منابع مالی بویژه در طی 4 سال گذشته   از پیشرفت فیزیکی کمتر از 10 درصد برخوردار شده و با توجه به منابع مالی در نظر گرفته شده تا  10 سال آینده نیز بعید به نظر می رسد که تکمیل  شود .
  انتهای پیام /
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر