کد خبر: 854447
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به نام خدا
هفدهمین همایش پاسیاد ابر فیاض ویژه بزرگداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلیمن حاج سیدعلی‌اکبر ابوترابی باز هم در اندوهی عظیم برای فقدان دائمی ایشان برگزار شد. به راستی که این حضور و گردهمایی قراری مستحکم بین آزادگان و اهل‌بیت(ع) است. همان‌طور که مرحوم ابوترابی در زمان حیات خود چه در اردوگاه چه پس از آن همچون حلقه وصل به شمار می‌رفت پس از عروج آسمانی ایشان نیز این حلقه استمرار یافت. خرداد که می‌شود همه بی‌صبرانه منتظرند تا به این بهانه بار دیگر گردهم جمع شوند و لحظه‌های میثاق و دلتنگی خود را با حضور در این مراسم پیوند بزنند. موسسه پیام آزادگان نیز برای کیفیت بهتر و بیشتر مراسم با همه توان می‌‌کوشد.
بار دیگر آزادگان عزیز، این فرزندان معنوی حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی گردِ هم آمدند تا با اتحاد و یکپارچگی، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری(دام‌ظله‌العالی)، اعلام کنند که تا همیشه پیرو اندیشه «پاکی و خدمتگزاری» ایشانند. اعلام کنند که تمام‌قد در مقابله و مواجهه با هر آنچه مغایر اسلام و انقلاب است، خواهند ایستاد و شرف آزادگی را در هیچ شرایطی واگذار نخواهند کرد، زیرا که درد کشیدة دنیای اسارت از هیچ طوفانی واهمه ندارد.
موسسه پیام آزادگان ضمن تشکر و سپاس از مردان با شرف و با غیرت آزاده که با حضور گرم و صمیمانه خود در این مراسم ارزشی نشان دادند که در هر شرایطی از یک خانواده بزرگ و فرزندان معنوی سید آزادگان هستند، به جهت حواشی پیش آمده‌ای که با سخنان وزیر دادگستری در مورد مسائل سیاسی و غیرمرتبط آغاز شد، عمیقاً تأسف خود را ابراز می‌دارد.
آزادگان عزیز در همه حال، ضمن احترام و قدردانی از همه مدعوین محترم به ویژه سخنران مراسم، در درجه اول خود را سرباز مخلص اسلام، انقلاب و ولایت فقیه می‌دانند و در هر موقعیتی وفاداری خود را در عمل نیز ثابت ‌نموده‌اند.
به نظر ما اعتراض آزادگان عزیز به برخی مطالب طرح شده توسط وزیر محترم دادگستری دقیقاً در راستای دفاع از ارزش‌هایی بود که سال‌های طولانی به خاطر آن رنج اسارت را متحمل شدند.
از همگان و به ویژه مسئولان که وظیفه مضاعف دارند انتظار می‌رود در مواردی که رهبر معظم انقلاب نظر صریحشان را اعلام فرمودند بدون هیچ تفسیر و تعریضی در مسیر اطاعت و برآورده کردن نظر ایشان گام بردارند و در برابر ولایت‌مداران و ارادتمندان که آزادگان مصداق اعلای آن به شمار می‌روند سخنان هم سو با منویات ولایت ارائه نمایند.
والعاقبه للمتقین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار