کد خبر: 854429
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل به رغم محدودیت منابع درآمدی پروژه‌های بزرگ و ارزشمندی را در سطح شهر اردبیل در حال اجرا دارد تا رضایت عموم مردم را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در جریان بازدید از چندین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری با سرعت مناسب در فصل کاری در حال اجراست تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم آید.

وی در بازدید از پل قدس با یادآوری اینکه این پروژه بزرگ شهری با شتاب بیشتری در حال انجام است، تصریح کرد: پل قدس که در حل مشکل ترافیکی شهر اردبیل مؤثر است، توسط پیمانکار حتی در شیفت کاری شب در حال اجراست که تا 1.5 ماه آینده رینگ اول آن تکمیل شده و آماده افتتاح است.

استاندار اردبیل گفت: پیمانکار قول داده تا در سال آینده و همزمان با هفته دولت این پروژه به صورت کامل تکمیل و افتتاح شود تا شهروندان با حل مشکل ترافیکی به راحتی در این مسیر تردد کنند.

خدابخش افزود: مشاور و پیمانکار این پروژه با مهندسی ارزش و تدبیری شایسته تلاش کردند تا بدون اینکه یک متر جابه‌جایی تأسیسات و لوله‌های آب و یا گاز انجام شود، پروژه را به سرعت به جلو ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: احداث پل قدس می‌تواند به روان‌سازی ترافیک در بزرگراه شهدا منتهی به خیابان شهید یسری و همچنین خیابان امام خمینی (ره) کمک کرده و زمینه تسهیل در رفت و آمد عموم مردم را فراهم کند.

خدابخش همچنین در بازدید از پل در حال احداث داروپخش اضافه کرد: این پل با پیشرفت 80 درصد تا پایان تابستان تکمیل شده و آماده افتتاح خواهد بود.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: احداث پل داروپخش نیز همچون پل قدس گره‌گشای مشکلات ترافیکی در منطقه پرجمعیت 13گانه اردبیل خواهد بود تا هموطنان ساکن در این منطقه بتوانند با استفاده از پل داروپخش ترافیک روان و کم حادثه‌ای را شاهد باشند.

وی همچنین از میدان تکمیل شده نیار براساس طرح استاندارد شورای ترافیک به مساحت یک هکتار بازدید کرد و از شهرداری اردبیل به خاطر سرعت اجرای این پروژه و تملک‌های انجام شده در این منطقه قدردانی کرد.

خدابخش در ارزیابی عملکرد شهرداری با اعلام رضایت از کارهای انجام شده، گفت: شهرداری به رغم محدودیت منابع درآمدی، پروژه‌های ارزشمندی را در سطح شهر اردبیل آغاز کرده که با استفاده از فصل کاری در جبهه‌های مختلف این پروژه‌ها با سرعت در حال اجراست تا رضایت عموم هموطنان فراهم آید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر