کد خبر: 854396
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد:
نظام سلطه از همان ابتدا با توطئه های مختلف در پی نابودی انقلاب بودند وآن ها آشوب های جدایی طلبانه ، کودتاهای طراحی شده، ترور ها و بمب گذاری های اول انقلاب را برای مهار و نابودی انقلاب طراحی کردند اما در تمام این دسیسه ها ناکام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد با بیان اینکه بسیج فراتر از گروه و جریان است گفت: بسیج در تراز انقلاب است و در تراز حزب و گروه قرار نمي گيرد و از اول انقلاب پشت سر ولایت حضور داشته است.

سرهنگ مهدی ساعی در مراسم افتتاح مسجد امام حسین(ع) در روستای بندر فریدونشهر که توسط گروه های جهادی ساخته شده بود گفت: از افتخارات بسیج این است که از اول انقلاب پشت سر ولایت حضور داشته و در صحنه های مختلف هر آنجا که انقلاب نیاز داشته به ایفای نقش پرداخته و در این ایفای نقش موفق بوده است.

وی خاطر نشان کرد :حضرت امام (ره) از سال ۴۱ و ۴۲ که نهضت آغاز شد در فکر ایجاد بسیج مردمی بودند و هرچه انقلاب به اهداف خود نزدیک می شد نیاز به این نیروی مردمی برای ایفای نقش ملت مسلمان بیشتر می شد.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد: با بیان اینکه نظام سلطه از همان ابتدا با توطئه های مختلف در پی نابودی یا استحاله انقلاب بودند یادآور شد: آنها آشوب های جدایی طلبانه ، کودتاهای طراحی شده، ترور ها و بمب گذاری های اول انقلاب را برای مهار و نابودی انقلاب طراحی کردند اما در تمام این دسیسه ها ناکام شدند.

ساعی با بیان اینکه بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد گفت: دلیل ناکامی دشمنان این بود که آنها در محاسبات خود بسیج به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی که در تمام صحنه های مورد نیاز انقلاب حاضر بود را محاسبه نکرده بودند و همین قدرت نرم مردمی انقلاب است که می تواند انقلاب را به اهداف خودش برساند.

وی در پایان گفت: ما بعد از دفاع مقدس کاری زیباتر از اردوهای جهادی سراغ نداریم و این برای ما افتخار است که هرکجا که نیاز باشد به مردم خدمت کنیم و خداوند متعال را بخاطر این توفیق شاکر هستیم .

گفتنی است که مسجد امام حسین (ع) به وسعت ۵۰۰ متر در روستای بُندَراز توابع فریدونشر توسط قرارگاه سازندگی بسیج سپاه ناحیه نجف آباد در قالب ده گروه جهادی و با همکاری خیرین به مدت سه ماه ساخته شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار