کد خبر: 854385
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت : توسعه و تکمیل زیرساخت فرودگاه بلند پرواز شهر ایوانکی گرمسار در افزایش رونق اقتصادی و رونق کسب و کار در این استان تاثیر شایانی دارد.
 محمدرضا خباز در حاشیه بازدید از فرودگاه ایوانکی شهرستان گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران افزود : فرودگاه بلندپرواز ایوانکی ظرفیت پشتیبانی از فرودگاه‌های استان سمنان را دارد و می‌تواند خدمات خود را در سطح گسترده‌تری برای سایر استان‌های اطراف ارائه دهد.
وی با تأکید بر این که این فرودگاه در مواقع بحرانی در استان سمنان می‌تواند کمک‌رسانی خوبی داشته باشد، افزود: توسعه و رونق این فرودگاه به افزایش زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری کمک شایانی می‌کند.
خباز ترویج و توسعه سرمایه‌گذاری ها را از مأموریت‌ مهم دولت یازدهم در استان برشمرد و گفت: مسئولان نظام و دولتمردان موظف هستند برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند و حمایت فعالان بخش اقتصادی از این طرح ها به ظرفیت مطلوبی برای توسعه اقتصادی می انجامد.
وی اضافه کرد : جایگاه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راه‌اندازی طرح های اقتصادی استان سمنان بسیار برجسته است و جذب سرمایه‌گذاران و راه‌اندازی این طرح‌ها به رونق اشتغال و تولید در استان منجر می شود.
وی بابیان این که حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین معیارهای اولیه در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رونق بخشی به تولید داخلی است.
وی تصریح کرد : استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است که باید با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد.
به گزارش ایرنا، در این بازدید اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، فرماندار گرمسار و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر ایوانکی حضور داشتند.
همچنین استاندار سمنان و معاون استاندار با هواپیمای فوق سبک در فرودگاه بلندپرواز خاور در ایوانکی به‌صورت آزمایشی پرواز کردند.
در شهرستان گرمسار بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که نیمی از این واحدها به دلایلی نیمه فعال و غیرفعال هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار