کد خبر: 854353
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان
عطاءا‌لله مهاجراني از كساني است كه اين روزها تاب تحمل شنيدن بروز تخلف گسترده در انتخابات 96 را ندارد و هر اظهارنظري در اين باره را در توئيتر با يادآوري انتخابات 88 و تكرار ادعاي تقلب در آن انتخابات، جواب مي‌دهد.
عطاءا‌لله مهاجراني از كساني است كه اين روزها تاب تحمل شنيدن بروز تخلف گسترده در انتخابات 96 را ندارد و هر اظهارنظري در اين باره را در توئيتر با يادآوري انتخابات 88 و تكرار ادعاي تقلب در آن انتخابات، جواب مي‌دهد.
 
او چندي پيش حرف‌هايش را نرم كرد، به اميد اينكه بتواند به ايران بازگردد اما چون حساب كرد كه به فرض بازگشت به ايران، جيره سعودي‌اش كه در سفر چند سال پيش به دربار سعودي برقرار شد، قطع مي‌شود، دوباره زبانش را به دروغ و تهمت و تندي برگرداند. نكته آنجاست كه او هر از گاهي «‌نكات قرآني» هم توئيت مي‌كند. از جمله به تازگي نوشته است:«مولوي: معني قرآن ز قرآن پرس و بس/ وزكسي كاتش زده‌ اندر هوس».
 
درباره مصرع دوم دو نكته را بايد به ايشان يادآوري كرد؛ اولاً شما با آن همه ادعاي سواد ادبي وزن مصرع را به هم زده‌ايد. درستش آن است كه «وز كسي كاتش زدست اندرهوس»، ثانياً حتماً مصداق كسي كه در نفسش آتش زده است، خود شما هستيد! آن هم در دوره وزارت فرهنگ خاتمي با آن داستان‌هاي مكرر ليلي و مجنوني شنيدني!
 
مهاجرانی بهتر است در همان لندن با همان جيره‌هاي نفتي بماند و دولت مستقر در ايران را بيش از اين با نام آلوده خود آلوده‌تر نكند.
مهاجراني نمي‌تواند ژست اپوزیسيوني به خود بگيرد زيرا نه زنداني بوده است و نه برخورد امنيتي با وي شده است. ايرانيان بايد بدانند مهاجراني از دست همسران متعدد فرار كرد و نبايد اين مسئله را با اپوزیسيون‌گرايي وارونه نموده و به ملت ايران بفروشد.
 
 ***
 
نگران هاشمي زدايي يا دلواپس آقازاده‌زدايي؟! 
ياسر هاشمي، رئيس دفتر هيئت امناي دانشگاه آزاد بود كه دو روز قبل بركنار شد و تلاش كرد بركناري‌اش را به آنچه «هاشمي‌زدايي از دانشگاه آزاد» مي‌ناميد، مرتبط كند و در سخناني عجيب نسبت به هاشمي‌زدايي از دانشگاه آزاد هشدار داد! نكته جالب توجه آنكه اولاً حذف فرزندان يك نفر، به معناي حذف خود آن فرد نيست. ثانياً هاشمي نه يك جريان علمي و نه بنيانگذار نوعي انديشه خاص است كه بتوان از عبارت هاشمي‌زدايي، بر فرض صحت، استفاده كرد.
نهايت آنكه در مديريت جديد، تلاش شده از آقازاده‌ها استفاده نشود كه اتفاق خوشايندي است و نبايد نسبت فاميلي باعث اعطاي امتياز به افراد شود. رسانه‌هاي اصلاح‌طلب در اقدامي هماهنگ عكس ياسر هاشمي همراه پدرش را عكس يك كرده و نسبت به هاشمي‌زدايي از دانشگاه آزاد هشدار داده‌اند؛ روشن است اگر ياسر هاشمي فرزند كسي ديگر بود، نمي‌توانست از اين درجه اهميت در رسانه‌هاي اصلاح‌طلب برخوردار شود. خاندان‌گرايي به شكل مذموم آن همچنان در سنت بسياري از سياسيون ايران وجود دارد.
 
***
 
آيا روزي مي‌رسد مشكلات اقتصادي مردم تيتر يك اصلاح‌طلبان شود؟
رسانه‌هاي اصلاح‌طلب اين روزها مشغول ياسر هاشمي و علي مطهري هستند؛ دو آقازاده. ابتدا جنجال‌هاي ساختگي در مورد آنچه تلاش براي حذف علي مطهري از هيئت رئيسه مجلس ناميدند و بعد هم جنجال‌هاي كذايي در مورد بركناري ياسر هاشمي از دانشگاه آزاد.  انتخابات تمام شده، اما مسائل سياسي براي اصلاح‌طلبان تمامي ندارد. آنها هميشه موضوعاتي سياسي درست مي‌كنند تا در هياهوي دعواهاي سياسي بي‌اعتنايي‌شان به مسائل اصلي مردم و از جمله ركود و تورم و وضعيت معيشتي به چشم نيايد. آقازاده‌هاي اصلاح‌طلب و دغدغه‌هاي‌شان معمولاً سوژه‌هاي مورد علاقه روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب براي عكس و تيتر يك شدن است. آيا مي‌توان اميدوار بود روزي هم مردم عادي و مشكلات اقتصادي و معيشتي‌شان سوژه يك رسانه‌هاي اصلاح‌طلب باشد.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
1
0
آقا این یه تز کاملا جواب داده شده است ، یه تز انگلیسی که میگه اب را گل الود باید کرد تا راحت ماهی گرفت ....اینام انگلیسی های مسلمان شده ایرانین ................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
2
0
از تمام واکنشها ، چه در کسوت سکوت و چه در کسوت توضیح و توجیه و......... حامیان دولت در رده های دولتی و اجرایی ، حزبی ،و جریانی مربوطه این نکته مشهود است که تخلفات عدیده و بیش از انتظاری رخ داده که اگر دقیق مورد رسیدگی قرار گیرد شاید سلامت انتخابات نیز زیر سوال رود ..ٔٔ..........ومعلوم گردد که دولت فعلی با چه آرای کثیفی این نتیجه را برای خود رقم زده..........
سید حسین رضوی
|
United States
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
1
2
سلام ، یک نکته ، از تهمت به کارکنان شبکه بی بی سی فارسی شروع کردید تا کانال منوتو با همان مطالب نخ نما و سحیف همیشگیتان که این با اونه ، اون با اینه ، اون همجنسبازه ، اون دلار نفتی گرفته . وای که ... چه قوم منفور و درمانده و تنهایی هستید . امروز هم بی اعتنا به این ماه عزیز به آقای مهاجرانی تهمت میزنید آدم یاد آیه شریفه میفتد که گوشهایتان کر و چشمانتان نابینا شده . و از شدت اندوه پیروزی جناب آقای روحانی مثل جن زدگان مات و مبهوتید و نمیدانید به کجا پناه ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
2
0
تخلفات زیادانتخاباتی وآرای کثیف رابرای همیشه درپیشانی دولت هک شد. .شورای نگهبان هم این تخلفات گسترده راتاییدکرد.دست وپازیادنزنیدکه قوه محترم قضاییه خواب رابرای غارتگران بیت المال حرام خواهدکرد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
2
0
سید حسین رضوی
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
خدا شما رو شفا بده!!!!!!!!!!!!
حکایت احوال خود گفته ای عمو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
1
0
خوبه که بلدی آیه های خدارو هم در مورد این بنده پاک! مصادره به مطلوب قرار بدی . مهاجرانی پاک پاکه !فقط آدما پاکی مثل تو اینو میفهمن ، فردا لز یه قدیس بساز و................. این کشور چه به چون تو هایی نیاز داره ،اصلا بشریت نیاز مبرم به شما دارن ،
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
1
زده و زدست هردو بریک وزن هستند وزن سعردرهردوحالت یکسان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
2
0
شجره خبییثه ی... فکر می کنند که انقلاب وکشور ملک موروثی ومهریه ی مادری آنهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
2
یک واقعیت را همه باید بپذیریم که در مبارزه با فساد(چه اقتصادی ، چه فرهنگی، چه سیاسی، چه اخلاقی و... ) نباید سیاسی وجناحی عمل کرد وهمه باید کمک کنیم تا انشاالله فساد ریشه کن شود؛ لذا نباید قضیه دانشگاه آزاد وآقای یاسر هاشمی را سیاسی وجناحی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
1
0
اقای سید حسین رضوی !!!شما یا خوابی یا خودت رابه خواب زدی !والا اینطور که تو از مهاجرانی راقبول داری خودش ،خودش را قبول نداره ! یقینا"یا مخت تابداره یا جائیت عیب !مرد حسابی ادم قحطیه که برای این دلقک سیرک اسرائیل وسعودی دلسوزی میکنی !اخه اینطوری فقط خودتو ضایع میکنی ودیگر هیچ !!! حماقت هم حدی داره بابا!!؟؟
سرتُ زیر برف کردی واونجات بیرونه و دراختیار !اون وقت چی همه هم ادعات میشه !!! حال ادم از امثال تو ونگاهت بهم میخوره !این یکی دیگه چرا ؟؟؟؟؟ اگه خانواده ات هم بهت خیانت کرد برخوردت همینه ؟چه بی غیرت!، این خائن کثیف نیاز به حمایت نداره . جل وپالاستو جمع کن بابا!!!.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار