کد خبر: 854274
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
محمود ياوري

عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است که امیر حسین پیروانی باید چهار سال دیگر در فدراسیون فوتبال بماند و هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد.

محمود یاوری، عضو کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان در جام جهانی زیر ۲۰ سال کره جنوبی و حذف از این مسابقات، اظهار کرد: به‌ هر حال جام جهانی مانند یک مهمانی ارزشمند است که باید بهترین تدارک را برای آن ببینیم. ما باید ببینیم برای شرکت در این مسابقات چه کاری کرده‌ایم. فدراسیون فوتبال تلاش کرد تا جایی که می‌تواند اردوها و بازی‌های تدارکاتی را فراهم کند، اما زمانی که بازیکنی نداشته باشید این اردوها به کار شما نمی‌آید. تا پانزده روز باقی‌ مانده به این مسابقات امیر حسین پیروانی ۷۰ درصد از بازیکنانش را در اختیار نداشت و همین موضوع موجب ناآمادگی تیم شد.

او با اشاره به رقبای تیم‌ ‌ملی ادامه‌ داد: تیم‌های ملی کاستاریکا، زامبیا و پرتغال با آمادگی بسیار بالایی به این مسابقات آمده بودند و تدارکاتی در حد تیم‌های اصلی و بزرگسالان خود داشتند. به نظرم رفتار باشگاه‌ها با تیم‌ ‌ملی منصفانه نبود و آنها باید بازیکنان جوان را در اختیار این تیم قرار می دادند.

عضو کمیته‌ فنی توسعه فدراسیون فوتبال در واکنش به این که این فدراسیون برای گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها موضع سکوت در پیش‌ گرفت، گفت‌: فدراسیون باید محکم‌تر و قوی‌تر با این موضوع برخورد می‌کرد و شدت عمل بیشتری از خود نشان می‌داد  ولی فدراسیون فوتبال ملاحظه باشگاه‌ها را کرد . باید قوانین بازدارنده وجود داشته باشد.

یاوری با بیان این که از امیر حسینی پیروانی حمایت نشد، گفت‌: دلایل زیادی برای موفق نشدن این تیم وجود دارد که می‌توان به حمایت نکردن امیر حسین پیروانی اشاره کرد . من در کمیته‌ فنی گفتم که از او حمایت کامل به جا نیامده است. او در همه جلسات دغدغه‌ غیبت بازیکنانش را داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای ادامه‌ فعالیت امیر حسین پیروانی در فدراسیون فوتبال وجود دارد، اظهار کرد: اعتقاد دارم که او باید چهار سال دیگر با این تیم بماند. او شناخت کاملی از بازیکنانش دارد و توانسته است تجربیات لازم را در جام جهانی به دست بیاورد و الان می‌تواند به همراه این تیم در رده امید حاضر شود و تیم را برای حضور در  المپیک آماده کند. البته این نظر شخصی من است و آن را در کمیته‌ فنی مطرح خواهم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار