کد خبر: 854268
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کشتی فرنگی قهرمانی جهان - لاس‌وگاس /۴

در جلسه اخیر شورای فنی کشتی فرنگی تصمیم گرفته شد به تعدادی از فرنگی‌کاران با تجربه که نتوانسته اند طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته باشند هشدار جدی داده شود.

به گزارش ایسنا، تعدادی از فرنگی‌کاران باتجربه تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی نتوانستند مطابق انتظار فدراسیون کشتی و مردم نتایج مناسبی کسب کنند.

پس از اینکه شورای فنی کشتی آزاد یکی از کشتی گیران با تجربه تیم ملی را بدلیل عدم نتیجه‌گیری مناسب طی سال‌های اخیر از حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کنار گذاشت، اینبار شورای فنی کشتی فرنگی نیز بنا دارد برخی فرنگی‌کاران با سابقه تیم ملی که طی سال‌های اخیر نتوانسته‌اند روند رو به رشدی را علی رغم سرمایه‌گذاری فدراسیون طی کنند، از تیم ملی کنار بگذارد.

شورای فنی کشتی فرنگی با هماهنگی رییس فدراسیون کشتی برای آخرین مرتبه به این کشتی‌گیران فرصت حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را داد و در صورتیکه این کشتی‌گیران که یکی از آن‌ها نیز عنوان‌دار جهانی است باز هم نتایج غیر قابل قبولی را کسب کنند برای همیشه از تیم ملی کنار می‌روند و به هیچ تورنمنت بین المللی نیز اعزام نخواهند شد تا جا برای ورود جوانان با انگیزه و پرتلاش برای کسب تجربه و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی باز شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار