کد خبر: 854266
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
تیم ملی فوتبال جوانان

دروازه‌بان تیم ملی جوانان گفت: شاید قبل از مسابقات کسی فکر نمی‌کرد که ما به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم و خودمان با پیروزی مقابل کاستاریکا این امیدواری را به وجود آوردیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در جام جهانی زیر ۲۰ سال در کره‌جنوبی با کسب یک پیروزی و دو شکست در مرحله گروهی در رده چهارم گروهش قرار گرفت و از این مسابقات حذف شد. در این دوره نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم ملوان که مدتی هم در تمرینات تیم ملی بزرگسالان حضور داشت در دو بازی نخست درون دروازه ایران قرار گرفت و با ثبت یک کلین‌شیت و چهار گل خورده، در بازی سوم جای خود را به شهاب عادلی داد.

نیما میرزازاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور در جام جهانی جوانان به همراه تیم ملی، اظهار کرد: جام جهانی تجربه بسیار خوبی بود که متاسفانه پایان خوشی برای ما نداشت. پس از برتری مقابل کاستاریکا این امیدواری را به وجود آوردیم که می‌توانیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم. قبل از آن کسی از ما انتظار بالایی نداشت و ما خودمان انتظارات را بالا بردیم. خیلی زحمت کشیدیم و می‌توانستیم غیرممکن را به ممکن تبدیل کنیم.

او اضافه کرد: بعد از بازی با کاستاریکا خودمان هم امیدوار به صعود شده بودیم و در بازی با زامبیا و پرتغال هم بازی خوبی انجام دادیم و پرتلاش بودیم اما برای دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم. خوردن چهار گل از زامبیا در ۱۵ دقیقه به خاطر از دست دادن تمرکزمان بود. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما نتیجه تغییر نکرد.

دروازه‌بان تیم ملی جوانان درباره حضور دیر هنگام بازیکنان در تمرینات این تیم پیش از اعزام به کره جنوبی، خاطرنشان کرد: درست است که بازیکنان دیر به تیم ملی آمدند اما عوامل مختلفی در این نتیجه تاثیرگذار بود. ببینید ما با چه تیم‌هایی بازی کردیم. امید نورافکن کاپیتان تیم ملی یک روز مانده به اعزام، به ما ملحق شد. در بازی با پرتغال امیر روستایی مهاجم تیم‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. با این حال خدا را شاکرم که توانستیم پس از ۴۰ سال به پیروزی برسیم و گلزنی کنیم.

میرزازاد ادامه داد: پس از بازی با پرتغال سرمربی این تیم از عملکرد ما تمجید کرد که این نشان از حضور خوب در مسابقات داشت اما نتوانستیم صعود کنیم.

او درباره دریافت چهار گل از زامبیا در ۱۵ دقیقه، گفت: قبل از بازی زامبیا را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم دقیقا نقطه قوت آنها کجاست با این حال در مقطعی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و زامبیا از همان نقطه به ما گل زد. آنها قهرمان آفریقا بودند اما اختلاف دو تیم به اندازه نتیجه بازی نبود. با این حال مسابقات به پایان رسیده و باید با یک تجزیه و تحلیل خوب نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار