کد خبر: 853942
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: گاز روستاهای دروار، تویه، صح، قوشه، دشتبو، دهخدا، سرتنگه برای مدت چهار روز قطع خواهد بود.
 شرکت گاز استان طی اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از این قطع اجتناب‌ناپذیر،اعلام کرد: به اطلاع کلیه مشترکین گاز طبیعی روستاهای دروار، تویه، صح، قوشه، دشتبو، دهخدا، سرتنگه می‌رساند جهت بهره‌برداری از خط تقویتی انتقال گاز به کیاسر، شرکت توسعه مهندسی گاز ایران به همراه مناطق 3 و 4 انتقال گاز در بازه زمانی دوشنبه هشتم خرداد تا روز پنج شنبه 11 خردادماه 96 عملیات اجرایی مربوطه را در محدوده دامغان شروع خواهند کرد که متعاقب آن جریان گاز روستاهای مذکور به دلایل فنی و ایمنی قطع خواهد شد.
علی ایحال کلیه راهکارهای مقتضی جهت کنترل و به حداقل رساندن مدت زمان قطع گاز در نظر گرفته شده است و در صورت صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف بهینه از سوی مشترکین مذکور مدت زمان قطع گاز بسیار کمتر از مدت پیش‌بینی شده خواهد بود.
لذا از کلیه مشترکین محترم این روستاها درخواست می گردد قبل از خروج از اماکن، شیرهای مصرف داخلی و شیر اصلی بعد از کنتور را بسته و در طول مدت یاد شده از دستکاری کنتور و رگولاتور اماکن خودداری و شیرهای مصرف داخلی خود را تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مأمورین شرکت گاز استان به حالت بسته نگهدارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار