کد خبر: 853817
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
افشین دبیری فوتسال

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز انحلال تیم فوتسال باشگاه را قطعی دانست و گفت دیگر قادر به تحمل بی احترامی‌های مسئولان کمیته فوتسال نیست.

افشین دبیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل کناره‌گیری تیم فوتسال دبیری تبریز از لیگ برتر، توضیح داد: ابتدا باید بگویم در ارتباط با انحلال تیم، به اندازه سر سوزن از مهدی تاج گلایه‌ای نداریم. برخورد او همیشه طوری بوده که اطرافیان را بیشتر جذب می‌کند تا دفع. اما متاسفانه برخی در کمیته فوتسال از انحلال تیم‌ها خوشحال می‌شوند؛ همانطور که بعد از انحلال شهید منصوری ابراز خوشحالی کردند، از رفتن ما هم خوشحالند. آقایان تحمل انتقاد را ندارند و مقابل منتقدان می‌ایستند.

وی افزود: دو ماه دوندگی کردیم تا اثبات کنیم نتیجه بازی ما با شهروند ساری باید تغییر کند و اگر این اتفاق می‌افتاد، ما قهرمانی را از دست نمی‌دادیم. ما وجود تمام مستنداتی که ارائه کردیم، نتوانستیم سلیمانی را قانع کنیم تا پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع دهد. با این حال ماجرای قهرمان نشدن ما، تنها دلیل انحلال تیم نبود و مشکلات بسیار زیادی در مدیریت فوتسال ایران وجود دارد. چرا باید افراد بازنشسته‌ای مثل درودگر ممنوع الکار باشند اما سلیمانی در کمیته فوتسال پادشاهی کند؟ جالب است زمانی که انتقاد می‌کنیم، می‌گویند شما فرق بین توپ فوتبال و فوتسال را نمی‌فهمی. اگر من این تفاوت را نمی‌دانم، پس بهتر است تیمداری نکنم.

مدیرعامل باشگاه دبیری با اشاره به برخوردهای دبیر کمیته فوتسال، عنوان کرد: سلیمانی خودش را از شمس و شمسایی هم بالاتر می‌داند. حداکثر افتخارات او حضور در کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران است که آنجا هم کلی مشکل به بار آورده است. وحید شمسایی که فوتسال را با او می‌شناسند به خودش جرات نمی دهد که به کسی بگوید فرق توپ فوتبال و فوتسال را نمی‌دانی. سلیمانی چه فکری با خودش کرده که به این شکل به اهالی فوتسال بی‌احترامی می‌کند؟ من که شانزده سال از جیب خودم برای فوتسال هزینه کرده‌ام باید به جای تقدیر، این بی احترامی‌ها را بشنوم؟

دبیری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم به انحلال قطعی است یا راه بازگشت وجود دارد، گفت: تصمیم برای امسال قطعی و بدون بازگشت است اما شاید برای سال‌های آینده بخواهیم دوباره برگردیم. امسال حتی اگر بخواهیم، عملا نمی‌توانیم در لیگ شرکت کنیم چون رضایتنامه بازیکنان را داده‌ایم و جدا شده‌اند. البته باید بگویم ما علی رغم میل باطنی این کار را کردیم چون ارتباط عاطفی با بازیکنان داشتیم و به عنوان مثال رشید قلی پور از دوازده سالگی عضو تیم فوتسال دبیری بوده است. رفاقت ما با اعضای تیم به تیمداری مربوط نمی‌شود و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بیشتر از این نمی‌توانستیم خنده‌های کفاشیان و بی احترامی‌های مکرر سلیمانی را تحمل کنیم. ما واقعا دلسرد شده‌ایم و به خصوص دل خودم شکسته است. دکتر شهرام دبیری موافق کناره‌گیری نبود و در جلسه هیات مدیره با این موضوع مخالفت کرده اما دیگر من نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم. خود دکتر که از نزدیک درگیر مسائل تیم نیست و استرسش را می‌خوریم. حداقل این تصمیم ما باعث می‌شود، آقایان به خودشان بیایند و با تیم‌های دیگری مثل گیتی پسند و فرش آرا که از جیب هزینه می‌کنند، رفتار مغرضانه نداشته باشند.

دبیری در پایان در واکنش به شایعه حضور دبیری با بازیکنان امید در لیگ برتر، به ایسنا گفت: ما تصمیم داریم امتیاز تیم را یا بفروشیم یا واگذار کنیم. شاید اگر ۱۰ سال پیش بود، با بازیکنان امید شرکت می‌کردیم اما الآن هواداران از ما انتظار رتبه اول تا سومی را دارند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار