کد خبر: 853783
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
آیت‌الله مکارم شیرازی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: حکام بحرین تا دیر نشده به راه صحیح بازگردند و به خواسته‌های مشروع شیعیان بحرین تن دهند و بیش از این تیشه به ریشۀ خود نزنند.
جوان آنلاين: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای اقدام حکام بحرین در حمله به خانه آیت‌الله عیسی قاسم را محکوم کرد.

در بیانیه این مرجع تقلید آمده است: سرانجام حاکمان بحرین با پیروی کورکورانه از عربستان سعودی و آمریکا فاجعۀ تازه‌ای در بحرین آفریده‌اند و با حملۀ ناجوانمردانه به خانۀ عالم بزرگوار آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و ربودن ایشان و کشتن و مجروح ساختن گروهی و دستگیری عدۀ زیادی صفحۀ سیاهِ تازه‌ای بر پروندۀ اعمال شوم خود افزودند و بذر تنفر و خصومت را در همه جا پاشیدند.

در ادامه این بیانیه تصریح‌شده است: این‌ها فکر نمی‌کنند که دنباله‌روی آن‌ها از عربستان سعودی و آمریکا آنان را به سرنوشت شوم صدام و امثال او گرفتار خواهد کرد. تا دیر نشده به راه صحیح بازگردند و به خواسته‌های مشروع شیعیان بحرین تن دهند و بیش از این تیشه به ریشۀ خود نزنند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
برخی برای نادیده گرفتن حرفهایشان دراسرع وقت بیانیه می دهند ولی برای نادیده گرفتن اصول دین وکلام خدا دیرهنگام عمل می کنند وچنین حساسیتی ندارند خدا ما راببخشد که دین دراین میانه تنهاست کجاهستند میرزای شیرازیها که غربت دین را فریادکند واساس فاسقان مردم فریب رابلرزاند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار