کد خبر: 853709
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
درمراسم نکوداشت روز روابط عمومی ها کشورانجام شد:
روابط عمومی شهرداری اصفهان در نتیجه ارائه عملکردی خود توانست 3 رتبه در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان و 2 رتبه در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران را به خود اختصاص دهد.

27 اردیبهشت روز روابط عمومی نام دارد و هرساله به همین مناسبت برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود. امسال به دلیل تداخل این روز با ایام انتخابات ، مراسم روز روابط عمومی با یک هفته تاخیر در سوم خردادماه برگزار شد. در اصلی ترین این برنامه ها که جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران نام دارد ، روابط عمومی شهرداری اصفهان توانست 2 ستاره ویژه با عنوان «درخشش در مجموعه فعالیت های ارتباطی در سال گذشته » و  « ستاره مدیریت در روابط عمومی » را به خود اختصاص دهد. ناگفته نماند که فعالیت های رسانه ای و عملکرد خلاقانه در حوزه روابط عمومی در سال گذشته ، سبب شد تا عملکرد روابط عمومی شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته و دو عنوان مذکور به شهرداری اصفهان تعلق پیدا کند.

حضور چشمگیر مقامات عالیه کشور در مراسم

مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و تجلیل از ستاره ها با موضوع روابط عمومی و حقوق شهروندی با حضور مدیران و کارگزاران حوزه روابط عمومی و اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و سخنرانی اساتیدی همچون دکتر عطاالله ابطحی، پروفسور ساروخانی، دکتر عباس عبدی، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و سخنگوی دولت، دکتر سعیدی نماینده مبارکه در مجلس و رئیس فراکسیون روابط عمومی  و رسانه مجلس شورای اسلامی همراه بود.

درخشش اصفهان در مراسم تقدیر از ستاره های روابط عمومی

در بخش اول تقدیرها از محمدباقر نوبخت به عنوان ستاره ارتباطی دولت و از علی دارابی به عنوان ستاره ماندگار روابط عمومی تقدیر به عمل آمد. علیرضا بیگلری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان به عنوان مدیر پیشرو در اجرای حقوق شهروندی معرفی شد.

در بخش ستاره مدیریت روابط عمومی ، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز در کنار دکتر داوود نعمتی از روابط عمومی سازمان صداو سیما ، دکتر سلیمانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام ، علی رشنو از شرکت توزیع برق تهران بزرگ ، آقای آذرخش از روابط عمومی شهرداری منطقه 8 توانست موردتقدیر و تجلیل قرار گیرد. همچنین روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز در بخش ستاره طلایی در کنار روابط عمومی بانک شهر ، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، شرکت ارتباطات سیار همراه اول و شرکت مخابرات ایران قرار گرفت و جزو 5 روابط عمومی حائز ستاره طلایی در این دوره از جشنواره شد.

درخشش شهرداری اصفهان در بین روابط عمومی های استان

در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند . در این مراسم که به میزبانی انجمن فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان برگزارشد احمدی افزادی مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران دستگاه ها و ادارات مختلف و جمع کثیری از مدیران روابط عمومی ها حضور داشتند شهرداری اصفهان رتبه  « روابط عمومی سرآمد در بخش ارتباطات رسانه ای » و همچنین « روابط عمومی سرآمد در بخش تلاش های انجام شده برای تحقق شعار در سال 95 » را به دست آورد و مورد تقدیر قرار گرفت. شهرداری اصفهان همچنین به عنوان « روابط عمومی فعال در بخش ایده های نو در روابط عمومی » نیز شناخته شد.

افتخارآفرینی در ارتباطات رسانه ای

روابط عمومی شهرداری اصفهان در طول سال اخیر با راه اندازی رسانه های مختلفی همچون رادیو اینترنتی چهلستون ، شبکه اطلاع رسانی شهر و .... نقس بسزایی در معرفی فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری به شهروندان داشته است. خبرگزاری ایمنا ، روزنامه اصفهان زیبا ، برنامه تلویزیونی اینجا اصفهان، برنامه رادیویی صدای شهر نیز از دیگر رسانه هایی است که تحت نظر روابط عمومی شهرداری اصفهان در طول دو سال اخیر روند رو به رشدی را گذرانده و تاکنون در این بخش افتخارات زیادی را برای اصفهان به همراه داشته است. ایجاد فضاهای جدید و خلاقانه ، ارتباط با شبکه های تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات موثر و مدرن شهری ، ارتباط دوسویه با رسانه ها و اصحاب قلم ، پویایی در شبکه های اجتماعی ، حضور مستمر در نمایشگاه ها ، تبلیغات محیطی و مناسبتی شهر و .... نیز از دیگر تلاش هایی است که روابط عمومی شهرداری اصفهان را حائز رتبه های مطرح در این جشنواره کرده است.

عمل به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل

« اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » شعار سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب است که در صدر برنامه همه سازمان ها و ادارات قرار گرفته و بر مبنای آن رویدادهای مختلفی به ثمر نشسته است. شهرداری اصفهان نیز در بخش فعالیت های روابط عمومی توانسته در این بخش خوش درخشیده و روندی ارزشمند را به سرانجام برساند به طوری که ماحصل این تلاش ها کسب رتبه « روابط عمومی سرآمد در بخش تلاش های انجام شده برای تحقق شعار در سال 95 » است .

ایده های نو ، سیاست مدرن روابط عمومی شهرداری اصفهان

ایده های بروز و نو از مهم ترین سیاست ها و برنامه های از پیش تعیین شده در روابط عمومی شهرداری اصفهان بوده و هست به طوری که در طول دو سال گذشته تاکنون در این بخش ایده های مناسب با رویکرد زندگی شهری محقق و مورد رضایت شهروندان و متولیان امر قرار گرفته است. این امر سبب شده تا شهرداری اصفهان بتواند « روابط عمومی فعال در بخش ایده های نو در روابط عمومی » شناخته شود. لازم به ذکر است در طول دو سال اخیر شهرداری اصفهان در بخش عملکرد روابط عمومی خود به دفعات مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است به طوری که روابط عمومی شهرداری اصفهان توانسته در جشنواره های مختلف ملی و استانی با موضوعات مختلف به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شده و نسبت به عملکرد خود مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد.

 

   

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر