کد خبر: 853646
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
زوج جوان همداني كه به خاطر اختلاف مالي با يكي از بستگانشان در تهران ربوده شده بودند، پس از 21 روز اسارت از ويلايي حوالي شهرستان كرج آزاد شدند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي از شهرستان همدان به اداره پليس تهران مراجعه كرد و گفت دختر و دامادش در تهران به طرز مرموزي ناپديد شده‌اند.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: ما اهل همدان هستيم. چند روز قبل دخترم كه غزاله نام دارد همراه شوهرش براي شركت در مهماني از همدان راهي تهران شدند. آنها قرار بود پس از پايان مهماني به شهرستان بازگردند، اما به طرز مرموزي در تهران ناپديد شدند به همين دليل به اداره پليس آمدم و براي پيدا كردن دختر و دامادم درخواست كمك دارم. با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس‌آگاهي قرار گرفت.
 
نخستين تحقيقات نشان داد زن و شوهر گم شده مدتي است با خانواده‌اي در همدان اختلاف مالي دارند. بنابراين مأموران براي روشن شدن ماجرا از خانواده داماد گمشده تحقيق كردند.
پدر شوهر غزاله گفت: مدتي است پسرم و همسرش با يكي از بستگان نزديكمان اختلاف مالي دارند. آنها چند روز قبل براي شركت در مهماني به تهران آمدند و ناگهان ناپديد شدند و من احتمال مي‌دهم آنها را به خاطر اختلاف مالي ربوده باشند. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، پدر مرد گمشده دوباره به اداره پليس رفت و مدعي شد كه فرد ناشناسي با تلفن همراهش تماس گرفته و براي آزادي پسر و عروسش درخواست 800ميليون تومان كرده است.
پس از اين مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي رهايي گروگان‌ها آغاز كردند تا اينكه در نهايت پس از گذشت 21 روز از حادثه، مخفيگاه آدمربايان را كه ويلايي در اطراف كرج بود، شناسايي و پس از دستگيري تعدادي از گروگانگيران، زوج جوان را آزاد كردند.
 
زن جوان كه در اين حادثه 21 روز به همراه شوهرش در اسارت گروگانگيران بود ،گفت: شوهرم مدتي است با گروگانگيران اختلاف مالي دارد. روز حادثه همراه شوهرم به تهران آمدم كه گروگانگيران مرا هم با شوهرم ربودند. آنها تهديد كردن كه شكايت نكنم و من هم از ترس ابتدا قصد شكايت نداشتم، اما الان از متهمان شكايت دارم.
يكي از متهمان كه پس از دستگيري براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل شده بود، گفت: من نمايشگاه خودرو دارم. مدتي قبل خودروي خارجي به مبلغ 170 ميليون تومان به زن جواني به نام شيما فروختم . او 100 ميليون تومان پول نقد داد و 70 ميليون تومان هم چك مدت‌دار به من داد.
 مدتي گذشت و سر رسيد چك شيما رسيد، اما او بدهي 70 ميليون توماني‌اش را پرداخت نكرد. او مدعي بود 800 ميليون تومان از زوج جواني طلبكار است و زماني كه طلبش را از آنها گرفت پول مرا هم پرداخت مي‌كند. او هميشه با همين بهانه بدهي‌اش را به من نمي‌داد تا اينكه روز حادثه با من تماس گرفت و آدرس ويلايي را در اطراف كرج به من داد و گفت براي گرفتن طلبم به ويلاي مورد نظر بروم. او گفت كه حتماً چك‌هاي او را با خودم ببرم و وقتي طلبم را گرفتم چك‌هايش را پس بدهم.
 
وقتي وارد ويلا شدم ماجراي گروگانگيري زوج جوان را فهميدم كه ساعتي بعد مأموران رسيدند و گروگان‌ها را آزاد و مرا هم دستگير كردند. وي در پايان گفت: من بي‌گناهم و شيما به خاطر بدهي 70 ميليوني‌اش پاي مرا در ماجراي گروگانگيري باز كرد و من خبري از ماجرا نداشتم.
متهم در ادامه براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي مرشدلو در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات از متهمان درباره اين حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار