کد خبر: 853554
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان :
ااقتدار امنیتی امروز کشورمدیون خون شهدا ءاست و البته عده‌ای از این اقتدار در منطقه و حتی در داخل نگران هستند نمی‌خواهند جمهوری اسلامی یک کشور قدرتمند در جمع مسلمانان باشد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)اصفهان دریادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهرو سردار شهید محمد شهبازی و شهدای فصل بهار در جمع خانواده شهداء در خیمه گلستان شهداء اصفهان بااشاره به یادو خاطره وجانفشانی شهداء عملیاتهای غرور آفرین اظهار کرد: ملت ایران با استقرار انقلاب اسلامی شاهد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که یک موهبت و نعمت بزرگ الهی نصیب مردم این سرزمین شد .

سرتیپ دوم پاسدارسردار غلامرضا سلیمانی گفت: جهان اسلام با تشکیل جمهوری اسلامی در ایران زنجیره‌های بردگی و سلطه استکبار جهانی را پاره کرد و دنیای استکبار هم که غافلگیر شده بود نمی‌توانست باور کند ایرانی که روزی مهم‌ترین حامی آمریکا بود پیشتاز رهایی از سلطه استکبار شده و نخستین گام‌ها را برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین توطئه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: برای ملت ایران در مقابل این توطئه‌ها دو راه مذاکره و مقابله وجود داشت، اگر پای میز مذاکره می‌رفتیم با توجه به اینکه پنج منطقه مهم کشور را در اشتغال بعثی‌ها داشتیم باید امتیازات زیادی می‌دادیم ولی امام فرمود ملت ایران چنان سیلی به صورت صدام خواهد زد که دیگر نتواند از جای خود بلند شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در سال اول جنگ تحمیلی با حضور یک عنصر لیبرال و خیانتکار در رأس قوه مجریه که سیاست‌های تقلیدی غرب را اجرا می‌کرد، چهار عملیات بزرگ شکست خورد و با وجود اینکه شهدای زیادی تقدیم کردیم و تجهیزات خود را از دست دادیم اتفاق خاصی نیفتاد.

وی ضمن یاد آوری خباثتهای بنی صدراذعان نمود : با عزل بنی صدر و سلب مسؤولیت ریاست جمهوری از او، بین ارتش و سپاه وحدت شکل گرفت و در کمتر از یک سال از مهر سال 60 تا خرداد 61 در چهار عملیات بزرگ ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس تمام سرزمین‌های اشغالی ما از دست بعثی‌ها آزاد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان با اشاره به شهدای عملیان بیت‌المقدس تأکید کرد: این عملیات شاهکار نظامی مکتب دفاعی انقلاب اسلامی بود که محصول آن آزادسازی خرمشهر بود که در آن بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر در چهار مرحله آزاد شد و 19 هزار و 500 نفر اسیر گرفته شد و بیش از 45 هزار بعثی کشته و مجروح شدند و هزاران تانک و تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد.

وی ادامه داد: در عملیات بیت‌المقدس جاده اهواز خرمشهر آزاد شد و خرمشهر که آن زمان بزرگ‌ترین بندر ایران بود با تلاش شبانه‌روزی و مستمر آزاد شد.

سلیمانی اضافه کرد: لشکر امام حسین و هشت نجف نخستین یگان‌هایی بودند که وارد خرمشهر شدند و شهید شهبازی در همین عملیات و در کنار نهر خین به شهادت رسید و شهید قجه‌ای در مرحله اول این عملیات شهید شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان با بیان اینکه بعد از آزادسازی خرمشهر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی تغییر کرد، یادآور شد: امروز اگر یک کشور امن و با ثبات هستیم و انتخاباتی با مشارکت بالای هفتاد درصد برگزار می‌کنیم حاصل خون مطهر شهدا در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی گفت :شهدای مدافع حرم امتداد دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و اقتدار امنیتی کشور دشمن را دچار اشتباه در طرح‌ریزی‌ها کرده است.

وی تصریح کرد: امروز نه تنها در دنیا امن‌ترین کشور هستیم بلکه به لحاظ اقتدار امنیتی که مؤلفه‌ای فراتر از امنیت است و وجود آن باعث می‌شود تا دشمن در عملیات‌های خود دچار تردید شود نیز حرف اول را می‌زنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه اقتدار امنیتی امروز بر بستر خون شهدا فراهم شده است، خاطرنشان کرد: عمق راهبردی این اقتدار بسیج میلیونی و نیروهای نظامی و دستگاه‌های امنیتی است و یکی از مظاهر مهم آن شهرک‌های زیرزمینی موشکی است که همین دیروز یک شهرک تولیدی زیرزمینی موشک با نام دزفول در مدار دفاعی کشور قرار گرفت.

وی اقتدار امنیتی امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: البته عده‌ای از این اقتدار در منطقه و حتی در داخل نگران هستند نمی‌خواهند جمهوری اسلامی یک کشور قدرتمند در جمع مسلمانان باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان یادآور شد: در یک نهاد انقلابی مثل سپاه یا بسیج اگر عده‌ای هم به طرح تهمت‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها اقدام کنند باعث تزلزل نیروهای انقلابی و عقب‌نشینی آن‌ها نخواهد شد و نیروهای انقلابی همچنان در سواحل مدیترانه مشغول دفاع خواهند بود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اقتصادی تأکید کرد: اگر سپاه در حوزه سازندگی بدون توقع حاضر می‌شود به جهت این است که اکنون در جنگ اقتصادی نابرابری قرار داریم و اگر بخواهیم خرمشهرهای اقتصادی بیافرینیم باید به نیروهای انقلابی میدان دهیم تا در قالب اقتصاد مقاومتی عمل کنند.

این فرمانده شجاع وفاتح خاکریزهای دشمن در دفاع مقدس با انتقاد از تفکر لیبرالیستی حاکم در زمینه اقتصاد ی خاطرنشان کرد: این تفکر همواره سهم‌خواه خود بوده است و توجهی به طبقه محروم جامعه ندارد، نسخه‌های این تفکر برای اقتصاد کشور ما سم مهلکی است و وجود 5 میلیون بیکار در کشور ثمره به کارگیری سیاست‌های لیبرالیستی حاکم در کشوروبانک توسعه جهانی است .

سلیمانی با اشاره به نقش اطلاعات سپاه در مبارزه با اختلاس‌های اداری تأکید کرد: مسؤولان باید بدانند که تنها راه موفقیت تمسک به سیره شهداست و باید مدل‌های غربی را کنار بگذاریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان در پایان اذعان کرد: به فرموده امام خمینی فتح خرمشهر فتح یک خاک نیست بلکه فتح یک قدرت وتفکر است.

شایان ذکر است پس ازپایان مراسم با حضور خانواده شهداء و همراهی رزم نوازان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، قبور پاک و مطهر شهیدان گلباران شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار