کد خبر: 853544
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
توسط یک سرمایه گذار خصوصی انجام خواهد شد
مدیر عامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند و قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای مسافربری از کشور روسیه اجاره به شرط تملیک با این شرکت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

دکتر علیرضا خنفری محقق و پژوهشگر ایرانی ، با بیان این مطلب افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته میان ایران و کشورهای سوریه و عراق مقرر شد کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در استان چهارمحال و بختیاری برای افرادی که در این دو کشور به دلیل جنگ دچار معلولیت از ناحیه دست و پا شده اند ایجاد و خدمات ارائه دهد . وی اظهار داشت: پای مصنوعی در واقع تلفیقی از رباتیک و الکترونیک می باشد که به زانو و مچ پا اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در این راستا فرد قادر به حرکت و راه رفتن خواهد بود.

مدیر شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو به تعداد پروازهای محدود در فرودگاه شهرکرد اشاره کرد و اظهار داشت: طی قراردادی خرید 30 فروند هواپیمای مسافربری روسیه به صورت اجاره به شرط  تملیک با این شرکت منعقد شده که  بزودی وارد کشور ایران خواهند شد. علیرضا خنفری  با عنوان اینکه افراد معلول و جانباز کشور نیز می توانند از این نوع تکنولوژی روز بهره مند شوند تصریح کرد: ساخت تولید پروتزهای دست و پای مصنوعی هوشمند به روش مهندسی معکوس انجام شده است که با زحمات و تلاش شبانه روزی توانستیم به بهره گیری از توان علمی خود در ایجاد ارتقاء عملکرد بهتر دست و پای مصنوعی هوشمند دست پیدا کنیم.

وی  خاطرنشان کرد: دانش فنی تولید پروتزهای هوشمند دست و پا در انحصار 2 کشور آلمان و آمریکاست که قرار بود این دو شرکت، نمایندگی محصولات را به ما ارائه دهند که متاسفانه از ارائه این نمایندگی امتناع کردند. خنفری  با بیان اینکه کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند با سرمایه شخصی ایجاد شده است، افزود: محصولات خریداری شده صرفا از طریق واسطه با شرکت آلمانی وارد ایران شده است که ما از طریق مهندسی معکوس به دانش فنی ساخت این پروتزهای هوشمند دست پیدا کرده ایم. وی  افزود : هم اکنون این نوع پروتزها ارتقاء پیدا کرده اند که از نمونه های خارجی خود، عملکردهای بهتر و مطلوب تری دارند. مدیر شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو، کشور ایران را سومین کشور تولید کننده تجهیزات پزشکی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند عنوان کرد و افزود: کشور ایران در رده سومین کشور تولید کننده این محصول در جهان معرفی شده است. علیرضا خنفری  یادآور شد: با افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند تا 45 روز آینده  در استان چهارمحال و بختیاری، ابتدا جهت 50 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد که این تعداد نیروی اشتغال در زمان های آتی به 200 نفر افزایش پیدا خواهند کرد .

هوشیار طهماسبی مشاور مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران در این نشست ابراز امیدواری کرد مسئولان استانی  در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اکو توریسم در این منطقه نهایت همکاری را با سرمایه گذاران بخشی خصوصی داشته باشند .

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هادی ترکاشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
1
0
بنده نیز دست مصنوعی واندامهای مصنوعی ساختم واماده همکاری با شما هستم
هادی ترکاشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
1
1
سلام بنده ضمن تبرک به اقدام شما جهت تولید اندامهای متفاوت .اندامهای مصنوعی .دست هوشمند و15نوع اندام دیگر وارزان قیمت با سیستم هوشمند متفاوت که نمونه هایی از انها ساخته شده وبهصورت عملی متوان سیستم هوشمند ان را ازمایش کرد وبنده اماده همکاری با سرمایه گزاران هستم ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر