کد خبر: 853503
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
هفتمین جشنواره رمضانی شهر خدا به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار تا یک بامداد در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، برج میلاد تهران در ایام ماه مبارک رمضان هر شب با جشنواره شهر خدا میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

علاقه مندان به حضور در این جشنواره و بهره گیری از برنامه های ماه رمضان می توانند هر شب از ساعت 18 تا یک بامداد از برج میلاد بازدید کنند.

از ویژه برنامه های جشنواره امسال می توان به برنامه «دعوت» که هر شب از ساعت 22 در فضای حیاط رستوران محیطی برج به صورت زنده به روی آنتن می رود، برگزاری محفل انس با قرآن در گالری شرقی و سرای ملل در گالری غربی، ایستگاه تفریحات و سرگرمی در محوطه برج میلاد اشاره کرد. ضمن اینکه در این ایام و در روز پنج شنبه نیز در مرکز همایش ها علاقه مندان به موسیقی می توانند شاهد برگزاری کنسرت در سئانس 22 تا 24 باشند.

دو ویژه برنامه استهلال ماه مبارک و رویت ماه شوال و شب شعر حضرت زینب(س) نیز در سالن مرکز همایش از دیگر برنامه های رمضانی برج میلاد خواهد بود.

برنامه استهلال ماه مبارک و رویت ماه شوال به روال سال های گذشته بر فراز برج میلاد تهران و با حضور متخصصان و منجمان شاخص کشور برگزار می شود و علاقه مندان به علم نجوم و رصد هلال ماه می توانند به صورت رایگان از تلسکوپ های برج میلاد تهران ماه رمضان و شوال را رویت کنند.

گفتنی است ویژه برنامه شهر خدا شب های احیا برگزار نمی شود و این جشنواره با آغاز عید فطر به پایان می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار