کد خبر: 853493
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
در نامه‌اي از سوي رئيس ستاد رئيسي عنوان شد
رئيس ستاد مركزي سيد ابراهيم رئيسي در نامه‌اي به منتظري، خواستار رسيدگي دادستان كل كشور به تخلفات گسترده در برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شد.
به گزارش فارس، علي نيكزاد، رئيس ستاد مركزي سيد ابراهيم رئيسي در نامه‌اي به حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري، خواستار رسيدگي دادستان كل كشور به تخلفات گسترده در برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شد. به همراه اين نامه يك جلد گزارش مستند به ضميمه گزيده‌اي از تخلفات و يك حلقه DVD حاوي صدها مورد عكس و فيلم در اين زمينه براي قوه قضائيه ارسال شده است.
 
پيش از اين سيد ابراهيم رئيسي در نامه‌اي به آيت‌الله احمد جنتي، ضمن ابراز اعتماد و اطمينان به شوراي نگهبان، خواستار رسيدگي به برخي تخلفات در قبل و حين برگزاري انتخابات 29 ارديبهشت ماه شده و به همراه اين نامه سه صفحه‌اي، صدها صفحه مستند را در چندين مجلد براي شوراي نگهبان ارسال كرده بود. عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان ديروز در گفت‌وگو با تسنيم با بيان اينكه در جلسه شوراي نگهبان گزارش‌‌هاي تخلفات انتخابات رياست‌جمهوري با حضور فقها، اعضاي حقوقدان و كارشناسان مورد بررسي قرار گرفت، افزود: اعضاي شوراي نگهبان در اين جلسه، نسبت به برخي گزارش‌ها درخواست بررسي‌هاي بيشتري داشتند كه قرار شد كارشناسان، بررسي‌هاي بيشتري انجام دهند و اوايل هفته آينده در جلسه‌اي اين موضوع مورد بررسي قرار گيرد و تصيم‌گيري كنيم. سخنگوي شوراي نگهبان در پاسخ به اين سؤال كه ممكن است گزارش‌‌هايي از تخلفات انتخابات به شوراي نگهبان ارسال شده باشد كه در روند انتخابات تأثيرگذار باشد، اظهارداشت: چيزي نمي‌توانم در اين باره بگويم، اما چون هر دو كانديداي مطرح، گزارش‌هاي متعددي از تخلفات به شوراي نگهبان ارسال كرده‌اند، كثرت گزارش‌ها نيازمند اين است كه كار كارشناسي بيشتري صورت گيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار