کد خبر: 853472
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پزشك قلابي كه با پرسه در سايت‌هاي همسريابي دختران را فريب مي‌داد، به دام پليس فتا افتاد.
چندي قبل دختر جواني به مأموران پليس فتاي كرمان خبر داد كه در دام مردي كلاهبردار قرار گرفته است.  او توضيح داد: در سايت همسريابي با مردي آشنا شدم كه خودش را پزشك معرفي كرد. مدتي كه گذشت او به من پيشنهاد ازدواج داد و توانست در اين مدت اعتمادم را جلب كند، به خاطر همين وقتي با پيشنهاد او مواجه شدم، قبول كردم. شاكي ادامه داد: همه چيز خيلي خوب در جريان بود تا اينكه مرد جوان به من گفت قصد دارد براي شروع زندگي مشتركمان خانه‌اي بزرگ خريداري كند.
 
او گفت كه براي خريد خانه 60 ميليون تومان كم دارد و از من خواست اين پول را به او قرض دهم. من كه فكر مي‌كردم با او وارد زندگي مشترك خواهم شد، به حرفش اعتماد كردم و پول را به حسابش ریختم، اما بعد از آن ‌ديگر به تماس‌هايم جواب نداد.
بعدا ز مطرح شدن شكايت مأموران پليس فتا دست به تحقيق زدند.
آنها متوجه شدند كه مرد فريبكار پزشكي قلابي است كه شاكي را فريب داده و از او كلاهبرداري كرده است. آنها سرانجام متهم را بازداشت كردند.
 پزشك قلابي وقتي با شاكي مواجه شد به جرمش اعتراف كردوگفت به خاطر كسب درآمد دست به اين كار زده است.   سرهنگ امين يادگارنژاد، رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: تحقيقات بيشتر در اين باره جريان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار