کد خبر: 853416
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ۵۰ رئیس کشور در عربستان جمع شدند و تنها حرف آنها این بود که ایران دارای قدرتی مهارناپذیر است و این برای ما افتخار است.
جوان آنلاين: به گزارش گروه دفاعی حبرگزاری تسنیم، سردارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در مراسم آغاز بهره برداری از فاز اول طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی 2500 هکتاری آراز، دشت شیبلو و افتتاح 3 هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری شمال غرب با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز کشور ما صاحب اعتباری بی نظیر در نظام جهانی است و ما بیش از هر زمان دیگری صاحب شکوه و اقتدار و اعتبار در جهانیم.

وی افزود: به فضل الهی توانسته‌ایم دامنه‌های تاثیر قدرت انقلاب را به فراتر از مرزها توسعه داده و به قدرتی مطرح در سطح جهان تبدیل شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز ما با سیاست‌های قدرت‌های مستکبر درگیر شده و توانسته‌ایم آرزوهای دشمن را دفن کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز اراده دشمن را شکسته‌ایم، اظهار کرد: ما در شرایط یک جنگ اقتصادی جهانی به سر می‌بریم که اگر این جنگ بر آمریکا تحمیل می‌شد تمامی نمادهای ظاهری اقتدار آن فرو می ریخت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز به مرزهای دانش‌های نوین رسیده‌ایم، گفت: امنیت و پیشرفت دو شاخص اصلی کشورهای پیشرفته است که امروز حتی در این کشورها وجود ندارد و آنان که روزی خود را لنگرگاه امنیت می‌دانستند امروز با مشکلات امنیتی از قبیل حادثه منچستر مواجهند.

سردار سلامی در ادامه تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایطی که همه دشمنان در برابر ما صف کشیده‌اند، در یک عملیات سیاسی بزرگ ـ انتخابات ـ بحمدا... امن ترین موقعیت را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه ما در حال ساخت یک تمدن بزرگ هستیم گفت: 50 رئیس کشور در عربستان جمع شدند و تنها حرف آنها این بود که ایران دارای قدرتی مهارناپذیر است و این برای ما افتخار است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با برخورداری از رهبری حکیم، فرزانه و صاحب تقوای الهی که در دل آرزوی سربلندی جهان اسلام و پیروزی مستضعفین را دارند با یاری خداوند متعال توانسته عزتمند، سربلند و سرافراز شود.

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه این ایده را دارد که هم امن کند و هم بسازد، گفت: امروز آحاد سپاه از جمله نیروی زمینی ما خدمت و فداکاری و محبت که اجزای اصلی امنیت هستند را دنبال می‌کنند.

وی افزود: امروز قرارگاه پروژه‌ای بزرگ را اجرا می‌کند که روزگاری در تصور ما آرزویی بیش نبود و ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان اتفاقی شگفت انگیز از جمله این دستاوردها است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه با فقر و محرومیت می جنگد، اظهار کرد: هر کس که بخواهد به ملت ایران صدمه‌ای بزند سپاه در برابرش می‌ایستد.

سردار سلامی در پایان با تاکید بر اینکه امروز چتر محبت سپاه گسترده است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز می‌سازد، خدمت می‌کند، امن می‌کند، امداد می‌کند و تمامی این اقدامات بدون منت و خالصانه برای رضای خدا و با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود؛ امام بزرگوار (ره) به ما وصیت کردند که به محرومان خدمت کنیم و رهبری معظم انقلاب نیز همواره بر این مهم تاکید دارند و سپاه در تحقق این اهداف تلاش می‌کند.

در پایان این مراسم با حضور سردار سلامی پروژه‌های محرومیت زدایی منطقه شمالغرب کشور که به همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه به انجام رسیده است از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

گفتنی است در مراسم آغاز بهره برداری از فاز اول طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی 2500 هکتاری آراز 3ـ دشت شیبلو و افتتاح 3 هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری شمالغرب علاوه بر جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، سردار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان و مسئولین حضور داشتند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
1
سلام و درود بر بسیجیان و سرداران ولایت

سالروز فتح خرمشهر مبارک
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
ایشان مطالب دقیقی را عنوان کردند.
اعراب خصوصا رژیم سعودی از قدرت ایران حراس دارد و بسیار دستپاچه و با عجله خودش را به قدرت های بزرگ خارج از منطقه میچسباند تا همواره مورد حمایت قرار داشته باشد حتی شده با از بین بردن ثروت خود که همان نفت است و آمریکا هم از خدا خواسته قرارداد های پوچ و توخالی و صد میلیارد دلاری با این کشور میبنند و سعودی ها غاقل از اینکه حتی یک فشنگ فروخته شده به آنها مال خودشان نیست و کلا افسار تسلیحات نظامی در دست خود آمریکا میباشد.
واقعا در این زمینه باید به امنیت مملکتمان با توجه به گروه های مخرب مانند داعش که دست پرورده خود قدرت های بزرگ میباشد احسنت گفت . داعش در قلب انگلیس به راحتی نفوذ میکند اما با توان و قدرتمندی برادران از جان گذشته سپاه قادر نیست حتی لب مرز هم شرارت کند.
واقعا قدر این امنیت را باید دانست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار