کد خبر: 853374
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
واحد موسیقی کانون تولید کرد:
لوح فشرده صوتی «کدو رسید به خانه» از سوی واحد موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و وارد فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی هنری شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قصه‌ی منظوم این لوح فشرده از سوی مهری ماهوتی نوشته شده و آهنگ‌سازی آن را نیما تفرشی بر عهده داشته است.

بر اساس این خبر، این قصه‌ی صوتی در مورد کدویی است که به هر دردسری خودش را به خانه می‌رساند تا خاله جان، شرمنده‌ی دختر و نوه‌های نازنینش نشود.

بر همین اساس، کارگردان و سرپرست صداپیشگان این اثر غزاله داودی‌فر است و فرهاد رستم‌زاده‌، امیرحسین کرمی‌پور و شایسته فرجی به عنوان صداپیشگان این اثر را همراهی می‌کنند.

علاوه بر نیما و مهیار تفرشی، فرزاد مجابی و امیرحسین رحمانی نوازندگان این اثر هستند. چنگیز صیاد و امیرحسین اکبرشاهی نیز صدابردار و مسترینگ این لوح فشرده بوده‌اند.

لازم به ذکر است که عسل‌سادات حسینی اطهر هنرمند خردسالی است که به عنوان گوینده  لوح فشرده صوتی «کدو رسید به خانه» را همراهی کرده است.

گفتنی است لوح فشرده صوتی «کدو رسید به خانه» با مدت زمان 35 دقیقه در شمارگان 2050 عدد و با قیمت 12هزار تومان هم اکنون قابل تهیه از تمامی فروشگاه‌های کانون در سراسر کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار