کد خبر: 853345
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، ادارات امور مالیاتی موظف شده‌اند بعد از گذشت یک هفته از زمان تکمیل اطلاعات مودی نسبت به صدور گواهی نامه ثبت نام اقدام نمایند.
تسنیم: سازمان امور مالیاتی به تازگی جزییات ثبت نام در نظام امور مالیاتی را اعلام کرده است. بر این اساس ثبت نام نهایی مودی در سایت tax.gov.ir صورت خواهد گرفت. همچنین برای ثبت اطلاعات مودی بایستی تمام اظهارنامه‌هایی که به دوران مشمولیت مودی باز می‌گردد در این سامانه ثبت شده باشد. در نهایت بعد از پرداخت یا مشخص شدن ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی مودی، وی در نظام مالیات بر ارزش افزوده، گواهی نامه ثبت نام ارائه خواهد شد.

بر این اساس ادارات امور مالیاتی موظف شده‌اند بعد از گذشت یک هفته از زمان پس از تکمیل اطلاعات مودی نسبت به صدور گواهی نامه ثبت اطلاعات، اقدام نمایند.

همچنین مودیان میتوانند با مراجعه به سایت evat.ir نسبت به مشاهده وضعیت ثبت نام خود در نظام مالیات بر ارزش افزوده اقدام نمایند.

گفتنی است، مدت اعتبار گواهی ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده برای دور اول شش ماه خواهد بود. این مدت زمان برای مودیان که پیش از این بدهی مالیاتی خودرا پرداخت کرده اند یکسال می‌باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار