کد خبر: 853343
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
در کوی نیکنامان فرهنگسرای گلستان صورت میگیرد
فرهنگسرای گلستان پنج شنبه 4 خرداد ماه در برنامه مذهبی نغمه عشاق با نام "در كوي نيكنامان" میزبان خانواده شهید مهدی عزیزی شهید مدافع حرم خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ ویژه "در كوي نيكنامان" با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود .
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود.
گفتنی است ؛ پاسدار بسیجی شهید " مهدی عزیزی "متولد روز جمعه اول مهر ماه سال 1361 در محله اتابک هاشم آباد تهران به دنیا آمد و برای دفاع از حریم اهل بیت و اسلام به سوریه اعزام شد. و در حال دفاع از حریم حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) روز 11 مرداد ماه سال۱۳۹۲ در سن 31 سالگی در خاک سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
مقاومت مرداني در قامت عباس هاي بي نام و نشاني كه آنها را با نام مدافعان حرم مي شناسيم و اين سوتر مقاومت مادراني كه در نبود عباس هاي شان صبر را برايت معنا مي كنند. مدافعان حرم رفتند تا بگويند: « كلنا عباسك يا زينب». روايتمان امروز، اگرچه تلخ اما به رشادت شيران سرزمين مان باز مي گردد و به خود مي باليم. حكايت شهادتشان به ما مي فهماند كه شهادت را جز شهيد نمي شناسد.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند هر هفته پنج شنبه ها ساعت 7:30به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار