کد خبر: 853332
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان مرغ منجمد به ازای یک کیلوگرم 58 هزار ریال در بازار سمنان عرضه می شود.
مسعودطاهریان افزود: گوشت قرمز منجمد به ازای یک کیلوگرم 230 هزار ریال در ماه مبارک رمضان در بازار سمنان به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه این اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان از سوی پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌گیرد، گفت: اجرای طرح ضیافت ماه رمضان از ابتدای خرداد در استان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در این طرح کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی در استان سمنان عرضه می‌شود، افزود: در این طرح باید اتاق اصناف تمامی شهرستان‌ها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، استان، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت ارسال کنند.
وی، قیمت شکر در این طرح را به ازای هر یک کیلوگرم 27 و 500 ریال عنوان کرد و گفت: این کالا از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود.
طاهریان ادامه داد: فروش برنج اروگوئه ای در بازار سمنان به ازای یک کیلوگرم 26 هزار و برنج سفید نیز 27 هزار ریال در ماه رمضان قیمت گذاری شده است.
مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی برای تأمین و عرضه اقلام شامل خرما، پنیر و روغن می‌توانند با مدیریت تعاون روستای استان هماهنگی لازم را انجام دهند.
 در استان سمنان 45 واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، میزان مصرف گوشت مرغ مردم استان روزانه 36 تن است و بیش از 75 درصد مرغ تولید شده سمنان به تهران ارسال می شود.
بیش از 25 هزار واحد صنفی دارای مجوز در استان سمنان فعال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر