کد خبر: 853304
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
سردار كارگر در بازديد از روزنامه جوان:
سردار بهمن كارگر، رئيس بنياد حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در آستانه سوم خرداد روز مقاومت، ايثار و پيروزي ظهر ديروز از روزنامه جوان بازديد كرد.
رئيس بنياد حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در اين بازديد ضمن اعلام آمادگي براي هم‌افزايي ميان بنياد و رسانه‌ها در نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس اعلام كرد: در سال جاري 10 موزه دفاع مقدس در استان‌هاي كشور افتتاح مي‌شود. وي افزود: استان‌هاي سمنان، مازندران، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اصفهان، يزد، سيستان و بلوچستان، قم و شهر دزفول در سال جاري صاحب موزه دفاع مقدس مي‌شوند.
 
سردار كارگر با تأكيد بر مفاهيم پرارزش مقاومت، ايثار و پيروزي گفت: اين مفاهيم اختصاص به دوران دفاع مقدس ندارد بلكه در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي و سياسي كشور نيز بايد مورد توجه قرار گيرد. وي سوم خرداد را آغاز پيروزي‌هاي بزرگ ايران در جنگ تحميلي دانست و گفت: پس از فتح خرمشهر بود كه رژيم بعثي عراق اقدام به عقب‌نشيني از برخي مناطق ديگر كرد و در مجامع بين‌المللي به دنبال آتش‌بس و حفظ ساير مناطق اشغال شده بود. 
 
وي با اشاره به انتشار دهها هزار جلد كتاب در خصوص جنگ در ديگر كشورها، كارهاي انجام گرفته در حوزه نشر كتاب در حوزه دفاع مقدس را ناكافي توصيف و تأكيد كرد كه در اين زمينه عقب‌ماندگي زيادي داريم.  سردار كارگر دفاع مقدس را كليد وحدت در كشور دانست و گفت: اكنون نيز كاروان‌هاي راهيان نور ظرفيت عظيمي در كشور است كه همه مردم از آن استقبال مي‌كنند. وي افزود: سال گذشته 80 درصد جمعيت 6 ميليوني زائران كاروان‌هاي نور جوانان 15 تا 30 ساله بودند. رئيس بنياد حفظ و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس با اعلام اينكه هر روز روزنامه جوان را مطالعه مي‌كنم و از آن لذت مي‌برم، گفت: جوان يك روزنامه ارزشي است كه اخبار صدق مي‌دهد و با توجه به انتشار روزانه صفحه ايثار و مقاومت ما آمادگي همكاري بيشتر در جهت هم‌افزايي در نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس را داريم.   دكتر عبدالله گنجي مدير مسئول روزنامه جوان نيز در اين ديدار گفت: جوان تنها روزنامه كشور است كه هيچ روزي خالي از مطالب مربوط به حوزه ايثار و مقاومت و دفاع مقدس نيست و داراي صفحه مستقل در اين زمينه است. وي افزود: ما ظرفيت انساني و سخت‌افزاري خوبي داريم كه مي‌توان از آن بيش از آنچه هست استفاده كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار