کد خبر: 853229
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری:
هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، از اثر نقاشی استاد رحیم نوه‌سی با عنوان «روزهای جنگ و گل سرخ» رونمایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم رونمایی از اثر استاد نوه‌سی چهارشنبه، سوم خردادماه به همت مركز حوزه هنری برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 14:30 روز چهارشنبه در كارگاه اصلی مركز تجسمی برگزار خواهد شد.


رحیم نوه‌سی متولد 1330 در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی است. نوه سی نفاشی را از سن هفده سالگی با كمك الك كازاریان شروع كرد. 

رحیم نوه سی بعنوان یك نقاش رئالیست است كه تصاویری در مضمون مناظر طبیعی، چهره انسان و نقاشی هایی كه بعد فرهنگی و اجتماعی ایران در آنها متبلور است را خلق و در معرض دید عموم گذاشته‌است. او تاكنون نمایشگاه های داخلی و خارجی متعددی را برگزار كرده كه برخی از آنها به این شرح است: برپایی نمایشگاه‌های انفرادی خارجی به همت مدرسه هنرهای زیبای وین در كشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، سوییس، مجارستان و بلژیك بین سال‌های۱۳۵۲ تا ۱۳۶9 همچنین برگزاری نمایشگاه های داخلی در فرهنگسرای نیاوران در سال ۱۳۶۵، سه دوره نمایشگاه دوسالانه نقاشی در سال‌های ۷۴- ۷۲- ۱۳۷۰، بر پایی نمایشگاه‌های انفرادی در موزه هنرهای معاصر تهران در سال ۷۵-۷۴- ۷۳- ۱۳۷۲، برپایی نمایشگاه‌های انفرادی در گالری كمال‌الملك در سال‌هایی 75-74-۱۳۷۲، شركت در نمایشگاه اساتید نقاش در موزه هنرهایی معاصر سال ۱۳۷۹، شركت در نمایشگاه گروهی در گالری كمال الملك در سال ۱۳۸۰
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار