کد خبر: 853226
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
12فروند بالگرد هوانیروز ارتش پس از سال ها زمین‌گیری با توانمندی متخصصان اصفهانی اورهال و عملیاتی شدند وبه پرواز در آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم به پرواز درآمدن بالگرد های ازکار افتاده  با اشاره به توانمندی‌های متخصصان بالگردی نزاجااظهار داشت : نیروی زمینی توانایی بازآماد بالگردهای خود را داشته و تلاش می‌کند تا منویات فرمانده معظم کل قوا را مبنی بر اهمیت نهضت قطعه سازی و ارتقای سامانه‌های اویونیکی، الکترونیکی و تسلیحاتی بالگردها به نحو احسن انجام دهد.

امیر کیومرث حیدری در باره این موفقیت گفت: این بالگردها شامل ۳ بالگرد ترابری سنگین شنوک، ۵ فروند بالگرد 214، یک فروند بالگرد جت رنجر، یک فروند بالگرد 205 و 2 فروند بالگرد 209 است که امروز به یگان‌های عملیاتی هوانیروز اصفهان پیوست.

وی خاطر نشان کرد : مدت زمان بازسازی این بالگردها 370 هزار نفر ساعت کار تخصصی بود، این بالگردها پس از ۵ تا ۷ سال زمین‌گیر شدن، به دست متخصصان پایگاه هوانیروز اصفهان بازسازی شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن آرزوی موفقیت برای پرسنل هوا نیروز اصفهان ابراز داشت :اصفهان در ساخت وتعمیر انواع بالگرد توانمند است واین تجربه وتوانمندی می تواند از انواع بالگردها پشتیبانی نماید.

شایان ذکر است در این مراسم بالگردهای رزمی، تهاجمی و ترابری شنوک، 214، کبرا، و بالگرد شناسایی جت رنجر پس از الحاق در این پایگاه، پروازهای تکمیلی آزمایش خود را با موفقیت به اجرا درآوردند.

 

  

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار